رییس بسیج علمی و فناوری در گفتگو با «بسیج»:

ذات انقلاب نفی نظام سلطه است

قدیانی گفت: ذات انقلاب اسلامی نظام سلطه و استکبار را نفی می کند لذا با توجه به این شرایط همواره دشمنان سرسختی چه در منطقه و چه در عرصه بین المللی داشته ایم.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۷۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

سردار قدیانی، رییس بسیج علمی و فناوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور پس از تجربه هشت سال جنگ مخاصمانه دشمنان گفت: ذات انقلاب اسلامی نظام سلطه و استکبار را نفی می کند لذا با توجه به این شرایط همواره دشمنان سرسختی چه در منطقه و چه در عرصه بین المللی داشته ایم.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس نمونه بارزی است که دشمنان منطقه ای و بین المللی سعی داشتند انقلاب اسلامی را حذف کنند که به مدد خدا و پایمردی ملت ایران این اتفاق نیفتاد لذا اگر انقلاب اسلامی می خواهد بر مدار خود بچرخد باید در لحظات حساس از خودش دفاع کند.

قدیانی عنوان کرد: برای ملت هیچ شاخصه ای بالاتر از امنیت نیست و امنیت عنصر اساسی یک جامعه است خصوصا برای ملت ما که دایه دار مباحث آرمانی است کوته نظری است که ما فکر کنیم با این شرایط باید منابع را در اختیار بخش های توسعه ای قرار دهیم این درحالی است که بخش عمده توسعه کشور در سایه امنیت رقم می خورد.

رییس بسیج علمی و فناوری خاطرنشان کرد: اکنون کشورهای همسایه و حتی اروپایی به علت نبود امنیت به مشکل برخورده اند و امنیت اولین و مبنایی ترین عنصر یک ساختار سیاسی است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار