قطع یارانه سوخت‌ ناوگان فاقد بیمه شخص ثالث

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از قطع یارانه سوخت‌ ناوگان عمومی فاقد بیمه شخص ثالث خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۱۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ محمد رضا آقاخانی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان  با اعلام این خبر بیان کرد: طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور بر اساس مصوبه هیئت وزیران از اول مهر سال 95 آغاز شد و تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: در چند ماه گذشته به خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از گازوئیل یارانه‌ای استفاده می‌کنند هشدارهای بیمه‌ای در جایگاه‌های سوخت داده شده است.
.معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد:  با توجه به اطلاع‌رسانی در چند ماه اخیر‌، این عده از امروز اول مهرماه نمی‌توانند از سوخت یارانه‌ای استفاده نمایند.

آقاخانی با بیان اینکه مالکان این خودروها می‌توانند در نخستین فرصت بیمه نامه شخص ثالث را تهیه و با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 کارت سوخت خود را از فهرست خاکستری خارج کنند تا بتوانند از سوخت یارانه‌ای استفاده کنندیادآورشد:
خودروهایی هم که بیمه معتبر دارند اما با این پیغام مواجه می‌شوند، می توانند با مراجعه و ارائه مدارک به دفاتر پلیس + 10 از فهرست خاکستری خارج شوندهمچنین خودروهای  حمل و نقل عمومی کشور نیز در هنگام سوخت‌گیری که  با پیغام هشدار بیمه ای مواجه می شوند ، مالکان آنها یک ماه مهلت دارند بیمه نامه معتبر شخص ثالث تهیه و بعد از مراجعه به مراکز پلیس + 10 ، اطلاعات بیمه خود را اصلاح نمایند.

این مقام مسئول  با اشاره به صرفه جویی در مصرف گازوئیل با اجرای طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور گفت‌: از زمان اجرای این طرح در یک‌سال گذشته تاکنون به طور متوسط روزانه 8 میلیون لیتر در مصرف سوخت بخش حمل ونقل عمومی صرفه جویی شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار