معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی شهرستان سیریک: ایمان ،اخلاص وولایت پذیری سه راه برای سعادت دنیوی و اخروی است.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۱۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛ حجت الاسلام احمد خلیلی معاونت تبلیغ و آموزش کاربردی شهرستان سیریک شب گذشته در یادواره شهید حسن زارعی در روستای کنارجو ازتوابع شهرستان سیریک عنوان کرد: درک کردن  مقامی که خداوند برای شهدا در نظر گرفته است کار مشکلی است. یکی از عنایات خداوند به شهید این است که با ریختن اولین قطره خون شهید بر روی زمین خداوند تمام گناهان شهید را می بخشد چه حق الله باشد چه حق الناس باشد وچه حق النفس .

وی افزود : خداوند در قرآن می فرماید: هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند ودر نزد پروردگارشان روزی می خورند ، این عظمت مقام شهدا را می رساند ودرک چنین مرتبه ای برای ما مشکل است .

کسی که عزیزترین چیزش را یعنی جان خود را در راه خدا فدا می کند لایق چنین عنایاتی از سوی خداوند است.

حجت الاسلام خلیلی تاکید کرد: شهدا اقتدا کننده به مولایشان امام حسین (ع) بودند وقتی که سیدالشهدا (ع) دین جد خود را در معرض انحراف و خطر دید تمام هستی و سرمایه اش را فدا کرد تا دین خدا زنده بماند شهدای عزیز ما نیز با اینکه تعداد زیادی از آنها در دوران جوانی بودند از تمام هستی خود گذشتند تا از اسلام دفاع کنند.

حجت الاسلام خلیلی در پایان خاطر نشان کرد: ایمان ، اخلاص وولایت پذیری راه هایی است که شهدا برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی به همگان نشان دادند

ارسال نظرات