رزمندگان، ایثارگران، شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۳۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت گرمیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس فرمانده سپاه کمیجان با جمعی از مسئولین شهرستانی با خانواده شهیدان محمد تجلی و محمد حسنی دیدار کردند.

غلامرضا میوه فرماندار شهرستان کمیجان در این دیار گفت: ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی شهدا، جانبازان و پاسداران بزرگمرد است.

وی افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آورده و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند.

فرماندار کمیجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آبیاری شده خون شهدا است، بنابراین حفظ و نگهداری از آن یک وظیفه دینی ما محسوب می شود.

میوه فاصله گرفتن از شهدا را فاصله گرفتن از ارزش‌ها و اعتقادات دینی دانست و افزود: این فاصله گرفتن بزرگترین خطری است كه همه ما را تهدید می كند و یكی از برنامه‌های مهمی كه ما باید همیشه در راس كارهایمان باشد سركشی و عیادت از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و جانبازان است.


سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان نیز در این دیدارها شهدا را طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت دانست و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار ارزشمندی حاصل شده که لازم است برای نسل های جدید بیان شود تا درک صحیحی از این انقلاب برای آنان به دست آید.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: درخت انقلاب اسلامی به واسطه خون های شهدا بالا رفته و تا ظهور امام عصر (عج) این شجره باقی خواهد ماند.

سرهنگ پاسدار رشیدی با اشاره به رشارتها، جانفشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس از شهداء به عنوان اسطوره های مقاومت، شجاعت، شهامت، شرافت و دلاوری یاد کرد و خاطرنشان کرد: متانت طبع و روحیه والای پدران و مادران شهدا همیشه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شرمنده می کند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات