گرفتن روحیه خود باوری و ایمان هدف اصلی دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است .
کد خبر: ۸۷۵۰۹۲۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال و انقلاب به ایران اسلامی حمله و تجاوز کرد .

سرهنگ علی صادقی افزود: جنگ ما در برابر رژیم بعث عراق جنگی نابرابر بود زیرا که تمام ابرقدرتهای جهان از صدام حمایت می کردند ولی با اراده مستحکم رزمندگان و با عنایت خداوند این جمهوری اسلامی ایران بود که دشمن را از خاک این کشور بیرون کردند .

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سپاه ناحیه خرمدره با اجرای برنامه های مختلف و متنوع در هفته دفاع مقدس سعی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارد تا نسل جدید که آن دوران را ندیده اند با دلاورمردی ها و ایثار رزمندگان آشنا شوند .

صادقی تصریح کرد: امروز دشمن با نفوذ به خانواده های ما درصدد تخریب جوانان و از بین بردن بنیان خانواده ها دارد، تهاجم فرهنگی دشمن در حال حاضر جوانان ما را بیشتر درگیر خود کرده است .

وی با اشاره به اینکه مهمترین کار دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم گرفتن روحیّه خود باوری و ایمان از یک ملت است، افزود: امروز دشمن با ترویج افکار و اندیشه ‏های غیراسلامی و حتی ضداسلامی ، توهین به مقدسات و سست نمودن پایه‏ های اعتقادی جوانان نسبت به برخی از اصول و آرمان‏ها با ابزار شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است .

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره خاطر نشان ساخت: در مقابل این هجمه فرهنگی دشمن باید برنامه ریزی شود و در این خصوص می توان با تقویت پایه‏ های تربیتی و اخلاقی افراد در خانواده و مدرسه ، استحکام مبانی تعلیم و تربیت اسلامی نوجوانان و جوانان کارهای خوبی را انجام داد .

ارسال نظرات