امام جمعه شهر اشکذر تضعیف توان نظامی کشور را خیانت دانست و گفت: در دورانی که مستکبران دنیا قدرت نظامی خودشان را به رخ کشورهای دیگر می‌کشند، بیان این دیدگاه که بعضی از کشورها چون توان دفاعی خود را کنار گذاشته‌اند، پیشرفت کردند دیدگاه کاملا اشتباه و غیرمنطقی است.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۰۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته اظهارکرد: در هفته دفاع مقدس حقیقتاً یادآور هشت سال مقاومت ایثار شجاعت شهامت، مردانگی غیرت، عزت و عظمت ملت وفادار به‌ نظام و انقلاب امام و شهداست که تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم نرفتند و یاد و نام خودشان را جاودانه تاریخ کردند.

"حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طالبیان” عنوان کرد: گرچه جنگ تمام‌شده ولی فرهنگ جبهه و جهاد تمام‌ نشده است و همین فرهنگ جبهه و جنگ است که دنیای استکبار را زمین‌گیر کرده است.

طالبیان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور نیز در دست دشمن نماند افزود: این یک کارنامه درخشان و بی‌نظیر از دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد:از جمله اهداف و منویات شهدا و امام شهدا، شکست ابهت پوشالی استکبار و شناخت دوست و دشمن بود، رزمندگان شعار مقاومت تا پیروزی سر می‌دادند.

امام جمعه اشکذر بیان داشت: به طور قطع در دنیای امروز که اخلاق و انسانیت رنگ باخته است، اگر ملت و کشوری دارای توانمندی دفاعی لازم نباشد، از سوی قدرت‌های زورگوی غربی ویران و نابود می‌شود.

حجت الاسلام طالبیان افزود: خوشبختانه امروز نیروهای مسلح کشورمان اعم از بسیج و سپاه و ارتش و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، در اوج قدرت قرار داشته و با هدایت‌های مدبرانه ولی امر مسلمین هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی با اشاره به سخنانی منوط بر حذف توان دفاعی کشور گفت: متاسفانه بعضی از سران مملکت راه برون رفت از مشکلات را کاهش و حذف توان دفاعی کشور میدانند که ما همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند امید واریم که این سخنان از سر جهل و نادانی باشد تا از سر غرض ورزی و دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی.

امام جمعه شهراشکذر تضعیف توان نظامی کشور را خیانت دانست و گفت: در دورانی که مستکبران دنیا قدرت نظامی خودشان را به رخ کشورهای دیگر می‌کشند، بیان این دیدگاه که بعضی از کشورها چون توان دفاعی خود را کنار گذاشته‌اند، پیشرفت کردند دیدگاه کاملا اشتباه و غیرمنطقی است.

ارسال نظرات