مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اراک
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به گفتمان انقلاب اسلامی جنگ‌های مختلفی را تحمیل می کنند چراکه این این گفتمان ترس و وحشت دارند.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۲۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار خسرو عروج شامگاه گذشته در نشست روشنگری که در مسجد امام خمینی(ره) اراک برگزار شد با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی علیه نظام نوپای انقلاب اسلامی گفت: :با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جنگ تحمیلی را علیه کشور آغاز کردند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از یک‌صد کشور به 1260 کیلومتر از مرز ایران از دهنه فاو تا حاج عمران با ملت ایران وارد جنگ شدند و با وجود رخنه از داخل و فشار از خارج نتوانستند کاری از پیش ببرند و تمام توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا پس از انقلاب تهاجمات زیادی را علیه ایران انجام داده است ولی هر بار با کشست مواجه شده‌اند.

سردار پاسدار عروج با اشاره به اینکه قدرتی بالاتر از قدرت بشری باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: ادیان دیگر معتقد هستند شعوری بالاتر از شعور انسانی رزمندگان کشور را با دست خالی در تمام صحنه‌های انقلاب به پیروزی رسانده و این واقعیتی است که رخ داده و این دست خداوند متعال است که در مقابله با دشمنان، ملت ایران را یاری کرده است.

وی افزود: شهادت امام حسین(ع) و ایستادگی ایشان در برابر ظلم انگیزه‌ای است که امروز مسلمانان را گرد هم جمع می‌کند و این نوع اجتماع انسانی در این گسترده وسیع بی‌نظیر است،

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اراده پولادین ملت ایران در حمایت از حریم ولی فقیه و ارزش های ناب انقلابی و دینی در ارزیابی جنگ تحمیلی باعث تعجب و ترس دشمن شده است.

سردار پاسدار عروج با اشاره به کلامی از امام خمینی(ره) گفت: شما رزمندگان اسلام اگر بر هوای نفس چیره شوید، پیروزید و امروز می‌بینیم که جوانانی زاهد و عارف برای پیروزی اسلام بر متکبرین لباس رزم پوشیده‌اند.

وی افزود: دشمنان برای تخریب گفتمان انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند و از فرمول‌های متعددی این هدف را دنبال می کنند، ما برای اینکه ما پیروز میدان باشیم باید ولایت فقیه را حفظ کنیم و تا زمانی که در مسیر ولایت باشیم هیچ تحمیل سیاسی و برنامه‌ریزی نظامی نمی‌تواند ما را متزلزل کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلال اسلامی تصریح کرد: رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهدا تکلیف خود را در دوران دفاع مقدس شناختند و با آگاهی، از خودگذشتگی و فداکاری از کشور و اسلام دفاع کردند و بر دشمنان پیروز شدند.

سردار پاسدار عروج تصریح کرد: ایجاد و تقویت پیوست‌های همدلی و وحدت نیاز امروز جامعه است، اینکه مقام‌معظم رهبری بر جذب حداکثری تاکید دارند در همین راستاست چراکه برای پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی باید بر سرمایه وحدت تکیه کرد و آن را بسط داد.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند شاید برخی از مردم تقوای کمتری داشته باشند ولی همه در یک صف قرار دارند و برای یک هدف تلاش می کنند و این مهم باید در تمامی ادوار و زمان ها سرلوحه امور باشد.

سردار عروج ادامه داد: دشمنان به گفتمان انقلاب اسلامی جنگ‌های مختلفی را تحمیل می کنند چراکه این این گفتمان ترس و وحشت دارند و می خواهند تا یک مکانی را با افرادی مثل رزمندگان شجاع ما ایجاد کنند و اسلام را شکست دهند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلال اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی با مسیری که در پیش گرفته است تا ابد با ملکوت ارتباط خواهد داشت و امیدواریم با حرکت در این مسیر بتوانیم به پیروزی واقعی برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات