علی کوه خیل گفت: اگر غیرت وشجاعت شما رزمندگان نبود، اکنون کشورچنین امنیتی نداشت، رشادت شهدا، از خودگذشتگی شما و ایمان به خدا باعث شد با اندک تجهیزات نظامی در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستادگی کنید.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۳۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ همایش اعضای کانون بسیج پیشکسوتان جهادو شهادت درفرهنگسرای مهر شهرستان نظرآباد برگزار شد.

دراین همایش علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه نظر آباد جهاد کبیر را سخت تر ازجهاد اصغر دانست و اظهار داشت: اگر غیرت وشجاعت شما رزمندگان نبود، اکنون کشورچنین امنیتی نداشت، رشادت شهدا، از خودگذشتگی شما رزمندگان و ایمان به خدا باعث شد با اندک تجهیزات نظامی در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستادگی کنید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ساوجبلاغ گفت: شناخت حق از باطل بسیار مهم است وزمان شناخت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: اولین نصرت برای حق شناخت حق است، درفتنه 88 خیلی بزرگان مردود شدند و نتوانستند حق را بشناسند، دوم شناخت راهی است که انسان را به هدف می رساند که خداوند راه کمال در مسیر حق وراه سقوط را در شیطان قرار داد وانتخاب هر کدام از این مسیر ها به عهده انسان گذاشته شده است، سوم ماندن درراه حق و حقیقت است ، حرکت کردن در راه، وبیراهه نرفتن است و چهارمین عامل استقامت و صبوری در این راه است.

گفتنی است؛ بسیجیان پیشکسوت شهرستان نظرآباد دراین مراسم شرکت کردند ودرادامه خدابخش سوری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به بیان خاطره درخصوص همسنگران خود پرداخت.

خبرنگار بسیجی: عزتی


ارسال نظرات
پر بیننده ها