خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی با عنوان میهمانی لاله‌ها مزار مطهر شهدای مدفون در قبرستان بقیع قم توسط کارکنان لشکر عملیاتی عطر افشانی و گل باران شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۴۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
بمناسبت هفته دفاع مقدس مزار مطهر شهدای گلزار بقیع عطر افشانی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رزمندگان لشکر عملیاتی مردم پایه 17 امام علی بن ابی طالب(ع) همزمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی با عنوان میهمانی لاله‌ها مزار مطهر شهدای مدفون در قبرستان بقیع قم را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

در این مراسم که فرماندهان و مدیران این لشکر حضور داشتند حجت الاسلام جوشقانیان با ذکر خاطراتی از زندگی نورانی شهدا و اهمیت گرامیداشت مقام شامخ این بزرگمردان تاریخ را یادآور شد و گفت:
تا زمانی که یاد و نام شهدا در جامعه ما زنده است انقلاب اسلامی ما هم خواهد توانست بر مبنای اصول خود پیش برورد و هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست بر این نظام حاکم شود.

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه برجام سایه جنگ را از سر کشورمان کوتاه کرد، اظهار داشت:
این تصور غلط دولتمرانی است که فکر کردند با برجام و امثال آن توانسته‌اند سایه جنگ را از گشور عزیز ما کوتاه کنند بلکه تنها پایداری و استقامت بر آرمانهای بلند حضرت امام(ره) و رهبر عزیز انقلاب و پیشرفت‌های دفاعی فرزندان این بزرگمردان باعث شده تا دشمنان تا به دندان مسلح این نظام نتوانند نگاه چپ به این کشور کنند.
بمناسبت هفته دفاع مقدس مزار مطهر شهدای گلزار بقیع عطر افشانی شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها