همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی درسومین روز هفته دفاع مقدس به همت ناحیه مقاومت گناوه دراستان بوشهربرگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۵۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، در سومین روز هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ خانوادگی صبح  جمعه باحضور مسئولان ادارات، بسیجیان، فرماندهی و مجموعه سپاه ناحیه گناوه و خانواده‌ها درگناوه برگزار شد.

سرهنگ "یاسین اکبا" فرمانده سپاه ناحیه گناوه باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم؛همان‌هایی که سر دادند تا ما سرافراز باشیم و از پا افتادند تا ما ثابت قدم درراستای اهدافی که آنها جان خود را برای آن دادند بایستیم.

وی پیرامون این پیاده‌روی اظهار داشت: بر اساس ابلاغ سازمان بسیج، اولین جمعه هفته دفاع مقدس یک همایش پیاده‌روی خانوادگی در راستای تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران برگزار می‌کنیم.

" اکبا" در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری همه ادارات و ارگان‌ها در برگزاری این همایش گفت: از همه ادارات و نهادهایی که در این هفته ، به‌ویژه در برگزاری این همایش همکاری کردند بخصوص اداره ورزش و جوانان،شورای شهر، هیئت‌های ورزشی، شهردار گناوه، پایگاه‌های مقاومت مجموعه سپاه ونیروهای نظامی و انتظامی تقدیرو تشکر می‌کنیم.

"حسین قاسمی" مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق (ع) درباره این همایش بزرگ پیاده روی اظهار کرد: امروز انجام ورزش از سوی مردم می تواند ضامن سلامت جامعه بوده و ازبسیاری بیماری ها و مشکلات جلوگیری کند.

 وی یکی از نیازهای اساسی کشور را فراگیر شدن ورزش همگانی دانست و گفت:  این فرمایش مقام معظم رهبری است که نشان دهنده توجه ویژه ایشان به این مقوله و اهمیت آن در سلامت جامعه است.

  "قاسمی" خاطر نشان کرد : تبدیل ورزش همگانی به فرهنگ عمومی و نهادینه کردن آن در جامعه یکی ازضروریات است . شاید امکان  بالا بردن  جام و کسب مقام درسکوی قهرمانی برای همه وجود نداشته باشد اما کسب آرامش یعنی سلامت جسم و روان در گرو توسعه ورزش همگانی است.

لازم به ذکر است : این همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح جمعه از خیابان ساحلی تا شهدای گمنام گناوه برگزار شد و در پایان به قید قرعه جوایزی بین خانواده‌ها توزیع شد.

تصاویر کامل خبر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

 

ارسال نظرات