جانشین سپاه شهرستان مشگین‌شهر:

جمهوری اسلامی ایران در سومین مرحله از تمدن اسلامی قرار گرفته است

دولت اسلامی مرحله سوم این تمدن است که هنوز ادامه دارد که البته طبق فرمایشان رهبر انقلاب هدف از دولت اسلامی کابینه دولت نیست بلکه کلیه افرادی است که در مسئولیت قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۷۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش روابط عمومي بسيج، سرهنگ پاسدار ابراهیم کریملر اناری جانشین سپاه شهرستان مشگین‌شهر در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: تمدن اسلامی دارای پنج مرحله است که مرحله اول آن با انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته و مرحله دوم نظام اسلامی که همان استقرار نظام اسلامی است در 12 فروردین 1358 محقق شد.

وی افزود: دولت اسلامی مرحله سوم این تمدن است که هنوز ادامه دارد که البته طبق فرمایشان رهبر انقلاب هدف از دولت اسلامی کابینه دولت نیست بلکه کلیه افرادی است که در مسئولیت قرار گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از گذشته سه مرحله از مراحل تمدن اسلامی مرحله چهارم جامعه اسلامی محقق می‌شود به طوری که وقتی مسئولان عادل باشند مردم نیز این نظام را قبول خواهند کرد و جامعه اسلامی و آرمانی محقق می‌شود و در نهایت تمدن اسلامی به وقوع می‌پیوندد و دیگر کشورها از جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو استفاده خواهند کرد هر چند که در سومین مرحله برخی کشورهای همسایه از این کشور به عنوان الگو استفاده می‌کنند.

جانشین سپاه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه های این هفته از روز چهارشنبه 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با شعار اقتدار و صلابت نیروهای مسلح و با اجرای برنامه هایی همچون دیدار با امام جمعه شهرستان، و شهرهای همجوار، رژه نیروهای مسلح در مرکز شهرستان و رژه خودرویی در شهر رضی و مرادلو در این شهرستان آغاز می‌شود.

وی افزود: دومین روز از هفته دفاع مقدس با شعار شهیدان، ایثارگران، سربازان و فخرآفرینان آغاز و با اجرایی برنامه هایی همچون عطر افشانی مزار شهدا و شهدای گمنام شهرستان، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و اجرای یادواره شهدای روستای مازافا از توابع بخش مرادلو به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: در سومین روز از هفته دفاع مقدس و در روز جمعه که با شعار معنویت و خدمت ملی خانواده و سلامت نامگذاری شده همایش پیاده روی با خانواده و سخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه و همچنین قبل از نماز جمعه میقات صالحین و نشست‌های اجرا می‌شود.

سرهنگ اناری گفت: چهارمین روز از هفته دفاع مقدس که با شعار دانش پژوهان، نخبگان و هنرمندان نامگذاری شده یادواره شهدا در امامزاده سید سلیمان فخرآباد برگزار و همچنین زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در مدارس شهرستان نواخته می‌شود و همایش شعر، قصه و تصویر دفاع مقدس در محل بقیه شیخ حیدر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدی دو کاروان محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در روستاهای لنج آباد و حماملو و در این روز یادواره شهدای دانشجویی و همایش شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیان نور و پیاده روی شبانه به یاد دعملیات‌های شبانه دفاع مقدس از مزار شهدای گمنام شهرستان بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می‌گیرد و این روز نیز با شعار اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی مردمی، اصناف و آمادگی دفاعی نامگذاری شده است.

وی همچنین افزود: ششمین روز از هفته دفاع مقدس با شعار پیشکسوتان، رزمندگان و عزت‌مداران نامگذاری شده که در این روز از پیشکسوتان جهان و شهادت دیدار انجام می‌گیرد و دو یادواره در شهر قصابه و روستای قمچی قیه برگزار می‌شود.

جانشین سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: در روز آخر هفته دفاع مقدس که با شعار بصیرت افزایی و بیداری اسلامی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی نامگذاری شده و اجرای یادواره شهدای روستای آقبولاغ، جلسات منتظران موعود، نشست روشنگری اصناف و بازاریان در محل حسینه ثارالله از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

ارسال نظرات