خبرهای داغ:
زمانی می گفتند اگر مقام معظم رهبری اجازه بدهند با امریکا مذاکره کنیم بهشت می شود، مسائل حل می شود، ارزانی می شود و آقا هم دیدند مردم به این تفکر رای دادند و آنچه فرمودند من خوش بین نیستم راگوش ندادند و رفتند (برای مذاکره) الان که کار متاسفانه به اینجا کشیده است
کد خبر: ۸۷۵۱۱۲۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، استاد حوزه و دانشگاه در چهارمین شب مراسم کنگره سرداران و شهدای شهر درچه که یادواره شهدای روحانی وطلبه هم بودگفت: اگر مردم دوستشان را از دشمن تشخیص ندهند، دوستانی که درلباس دشمن هستند و با لباس دوست دربین ما و در واقع نفوذی های دشمن هستند و جریان نفاق مشخص نشودرهبران امت اسلامی مظلوم و تنها قرار می گیرند و فریاد این عمار سر می دهند.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد:در یک زمانی امیر المومنین علیه السلام باید مظلوم و تنها باشند، روزی آقا سید الشهدا فریاد هل من ناصر ینصرنی سر دهندو در زمان ما هم ادامه ولایت ادامه غدیر ،مظهر ولایت، رهبر بزرگوار ما باید مظلوم واقع شود بنابراینباید علتهای آن بررسی شود.

وی در ادامه با اشاره به نامه۲۷نهج البلاغه در نامه ای به محمد بن ابوبکر گفت: کسانی که با لباس مقدس گاهی به اسم دین و به تعبیر قرآن (یلوون السنتهم)…زیبا سخن می گویند به تعبیر امروزی اتو کرده اند ومردم رافریب می دهند، مردم اینها را باید بشناسند چرا که اگر نشناسند در انتخابها گاهی اشتباه می کنند و رهبر امت اسلامی در این قضیه مظلوم واقع می شوند.
حجت الاسلام مرتضوی به بیان داستان حضرت موسی علیه السلام پرداخت و افزود: فرعون هرگز نمی تواند ضربه ای بزند اما نفوذی او سامریبه عنوان کسی که مرید حضرت موسی علیه السلام استدر بنی اسرائیل است و چهره مقدسیداشت و اتفاقا هم او بود که اینها را دوباره بت پرست کرد بعد از زحمات حضرت، گوساله ای درست کرد که به تعبیر قران صدای گاو در می اورد و آنها او رابه عنوان خدا پذیرفتند.
وی با اشاره به اهمیت نفوذ دشمنان اظهار کرد: در زمان نبی اکرم(ص) امپراطوری روم و ایران که دشمنان دست اول آن زمان اسلام بودند نتوانستند کاری بکنند اما نفوذی های آنها در کنار پیغمبر و در بین اصحاب، توانستند خلافت را تغییر دهند و مردم، منافقین راتشخیص ندادند و کسانی را که به اسم حمایت از ولایت علیه ولایت کار می کردند جریان رهبری تغییر دادند.

محقق حوزه علمیه در ادامه افزود: چقدر پیغمبر خدا آدرس دادند، نمی توانستند منافقین را صریح اعلام کنند و بعضی ها می گویند چرا رهبر انقلاب صریحا اسم نمی آورد، رهبر امت اسلامی آدرس می دهد و پیامبر خدا هم فرمودند: بعد از من فتنه ای ایجاد می شود وقتی قتنه ایجاد شد باید سراغ علی بن ابیطالب بروید، اوست که فرق گذارنده بین حق وباطل است ولیمردم کس دیگری را فاروق قرار دادند و الان هم مقابل او می ایستند.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: هر قدر امیرالمومنین علیه السلام فرمودند مذاکره با دشمن صحیح نیست ،معاویه مکار و دشمن است و خیر ما را نمی خواهد گفتند یا علی ما می خواهیم. امام باجهل مردم چه کند؟ فرمودند :من خوش بین نیستم می خواهید بروید، بروید بعد فرمودند: حالا که می خواهید مذاکره کنید به ابن عباس رای بدهید، گفتند ما ابن عباس راقبول نداریم؛ فرمودند به مالک اشتر رای بدهید گفتند مالک راقبول نداریم پس به چه کسی رای می دهید.
به نفوذی معاویه به ابوموسی اشعری و او هم امد گفت:من همان طور که انگشتر را از این انگشتم در می اورم علی ابن ابیطالب را از خلافت خلع و معاویه را به عنوان خلیفه مسلمین اعلام می کنم و در نهایت مردم امدند خدمت امیرالمومنین گفتند توبه کن. آقا فرمودند من که گفتم مذاکره نکنید شما حرف مرا گوش ندادید گفتند باید توبه کنی تو نباید می گذاشتی ما این کار را بکنیم!

این استاد حوزوی در ادامه افزود: زمانی می گفتند اگر مقام معظم رهبری اجازه بدهند با امریکا مذاکره کنیم بهشت می شود، مسائل حل می شود، ارزانی می شود و آقا هم دیدند مردم به این تفکر رای دادند و آنچه فرمودند من خوش بین نیستم راگوش ندادند و رفتند (برای مذاکره) الان که کار متاسفانه به اینجا کشیده همان ها که می گفتند آقا نمی گذارد مذاکره کنیم می گویند چرا آقا جلویشان را نمی گیرد.

به گفته وی، مقام معظم رهبری بارها درسخنرانی هایشان می فرمایند عزیزان من، مردم نفوذ یعنی سفارت انگلیس که منبع تروریست و منبع جاسوسی و نفوذی است نباید در تهران تاسیس می شد و یا در جایی دیگرمقام معظم رهبریفرمودند لازم نیست خودشان مستقیم بیایند در کشور ما ریاست کنند کسانی را در کشور ما می آورند که تصمیمات امریکا را درکشور بگیرند.
وی خاطر نشان کرد: اینها جملات حضرت آقاست و نتیجه زیر پا گذاشتن آیات قران این شد که رکود بی سابقه اقتصادی و تعطیلی و یا نیمه تعطیلی۶۰درصد چرخه تولید وکارخانه های کشور را فراگرفت و دزدیده شدن پولهای ایران و غرامت۱۱سپتامبر را هم از ما گرفتند.

این استاد حوزوی ادامه داد: تحریم ها نه تنها برداشته نشد بلکه بیشتر شد و بدتر اینکه به خودتحریمی رسیدیم تا جایی که خودمان،خودمان را تحریم می کنیم، رکود چند پله ای علمی درکشور، ذلتی که نصیب ما شد تا جایی که هیچ کشوری جرات نمی کرد تو به ما بگوید اما حالا عربستان و جیبوتی هم ما را تهدید می کنند.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان کم شدن امنیت شیعه و چرایی این اتفاق افتاد توضیح داد: نماد قدرت در دنیا ایران اسلامیبود وقتی دیدند ایران زانو زد شیعه هم تضعیف شد، شیخ زکزاکی و شیخ نمر و در آخر هم حجاج ایرانی را در عربستان مظلومانه به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: اینها نتایج مذاکرات با دشمن است که آیات قران با صراحت آن را رد می کند، نفوذ جاسوسهای مختلف در کشور و بمب گذاریهای شب قدر که اطلاعات سپاه آنها رامعدوم کرد، تهدیدهای بیشتر آمریکا و حقوقهای نجومی اتفاق می افتد.

مرتضوی گفت: قرآن کریم به ما اجازه نداده است که برای حل مشکلاتمان دل به دشمن ببندیم و خداوند قول داده است که اگر در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم در حل مشکلات کمک و یاریگرمان خواهد بود..

ارسال نظرات
پر بیننده ها