خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول:

بیانات رهبر انقلاب پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به دشمن مستکبر/ چیزی جز شر و بدی در انتظار مذاکره‌کنندگان با آمریکا نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه ی دزفول در آیین سیاسی عبادی نمازجمعه این شهرستان کهظهر امروز در مصلای امام علی(ع) برگزار شد گفت:همان گونه که در برجام به علت بدعهدی دولت عهدشکن ایالات متحده که پایبند به هیچ قانون بین المللی نیست دیدیم،رابطه ی با آمریکا چیزی جز شر و بدی نصیب کسینمی کند.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۳۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
بیانات رهبر انقلاب پاسخ دندان شکن ملت ایران به دشمن

امام جمعه دزفولبا گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس به بیانات رهبر انقلاب در این زمینه اشاره نمود و این سخنان را پاسخ دندان شکنی به دشمنان ملت ایران عنوان کرد.

چیزی جز شر و بدی در انتظار مذاکره کنندگان با آمریکا نیست

حجت الاسلام قاضی دزفولی با مرور مذاکره ی بینتیجه ی با آمریکا در برجام گفت:همان گونه که در برجام به علت بدعهدی دولت عهدشکن ایالات متحده که پایبند به هیچ قانون بین المللی نیست دیدیم،رابطه ی با آمریکا چیزی جز شر و بدی نصیب کسینمی کند.

نقض آتش بس سوریه دلیلی دیگر بر عهدشکنیشیطان بزرگ

خطیب جمعه ی دزفولبه مذاکره ی آمریکا و روسیه درباره ی سوریه متوجه شد و نقض پیمان آتش بس توسط دولت مستکبر آمریکا را دلیلی دیگر بر عهدشکنی شیطان بزرگ دانست.

تبریک آغاز سال تحصیلی

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی و ورود دانش آموزان و فرهیختگان به عرصه ی دانش و معرفت، برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

مباهله برهانی بر حقانیت مکتب

امام جمعه ی دزفول با برشمردنمناسبت مهم مباهله که بین پیامبر رحمت(ص) و مسیحیان نجران واقع شد، این واقعه را دلیلی بر حقانیت اهل بیت(ع) و مکتب ایشان عنوان کرد.

نزول سوره ی هل اتی نشانه ی عظمت ائمه(ع)

قاضی دزفولینزول سوره ی "هل اتی” بر پیامبر اکرم(ص) در شأن اهل بیت(ع) را نشانه ی عظمت و عصمت ائمه برشمرد و از خدا توفیق پیروی از آن امامان بزرگوار را آرزو کرد.

عقل و تفکر، حجتی الهی

خطیب جمعه ی دزفولدر ادامه ی بحث سبک زندگی اسلامی به فرمایشات امام کاظم(ع) اشاره کرد که: خدا برای انسان دو حجت ظاهری و باطنی قرار داده؛ پیامبران حجت ظاهری و نیروی تعقل و تفکر حجت باطنی اند.

وی افزود: تفاوت انسان ها در این است که به هر فرد به حد معینی از نیروی عقل داده شده ولی هیچکس از آن محروم نیست و بهره مندی از این نعمت الهی بستگی به خود اشخاص دارد، قدر مسلم این است که افرادی که بهره ی بیشتری از تفکر و تعقل می برند و شاکر آن هستند، موفق ترند و به دجات عالیه رسیده و با حل مشکلات، به بیراهه ی شکست و محرومیت نمی روند.

امام جمعه ی دزفولادامه داد: دستورات الهی و پیام آورانش به وسیله ی عقل و تفکر قابل فهم و اجراست و هیچگاه این دو حجت الهی از هم جدا نیستند.

عدمرعایت سبک زندگی اسلامی، ایرانی عامل از هم پاشیدن کانون خانواده

قاضی دزفولیشکست های برخی خانواده ها در زندگی را نتیجه ی ناسپاسی از نعمات، عدم استفاده ی صحیح از این دو حجت الهی و رعایت نکردن سبک زندگی اسلامی، ایرانی برشمرد که با عث اختلافات در زوج های جوان و از هم پاشیدن کانون خانواده می شود.

رعایت تقوای الهی

خطیب جمعه ی دزفولضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی آنها را از پرداختن به گناهان کوچک و بزرگ بر حذر داشت.

سخنران پیش از خطبه

امیر سرتیپ دوم خلبان سید حمیدرضا آشنا در جایگاه سخنران پیش از خطبه با تبریک هفته ی دفاع مقدس به نقش آفرینی دلاورمردان این سرزمین اسلامی با هشت سال مقاومت و دفاع از ارزشهای انقلاب اشاره نمود.

فرمانده ی پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با بر شمردن برخی توطئه های خارجی علیه جمهوری اسلامی گفت: وحدت بین سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی بود که انقلاب اسلامی ما را در طول تاریخ نمونه و الگو گردانید.

وی ضمن گرامیداشت عید بزرگ غدیر، انتخاب شایسته ی امیرالمومنین امام علی (ع) به دستور الهی توسط پیامبر اعظم(ص) را باعث تکمیل رسالت پیامبر(ص) عنوان کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها