خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس دانشجویان و مسئولان دانشگاه آزاد قزوین با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند
کد خبر: ۸۷۵۱۱۴۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدای گرانقدر، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور بر سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل با آرمان های والای شهیدان تجدید پیمان نمودند.

در این مراسم معنوی که پس از نماز ظهر و عصر برگزار گردید حجت الاسلام حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین با تبریک ایام خجسته هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود:امروز امنیتی که در کشور عزیز ما ایران وجود دارد در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی تبیین کرد: امروز این امنیت و این آسایش و سربلندی مرهون حماسه، فداکاری، ایثار و رشادت های رزمندگان غیور و شهدای والای مقام است، امروز ما مدیون خون شهدا هسیتم و باید قدر آن را بدانیم.

ایشان در بخش دیگری با اشاره به اینکه شهدا ذخائر انقلاب هستند، افزود: این شهدای والا مقام از 31 شهریور گرفته تا سال68شهدای هشت سال دفاع مقدس از ذخائر و برکات انقلاب هستند و ما به این شهدا افتخار می کنیم.

9001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها