خبرهای داغ:
همزمان با بازگشایی مدارس زنگ مهر و مقاومت در مدارس تاکستان طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۶۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی با حضور بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، مهندس سیاوش طاهرخانی فرماندار، سرهنگ لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه تاکستان، سرهنگ فرحانی فرمانده نیروی انتظامی، رکتر رضا رحمانی ریئس آموزش و پرورش، صادقی معائون ورزشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، مهندس گودرز رحمانی شهردار، شهریار رحمانی رییس شورای و جمعی ا ز مسئولان ادارات و دانش آموزان و خانواده های آنها برگزار شد.
در ابتدای این آیین باشکوه دکتر رضا رحمانی با عرض خیرمقدم و ضمن گرامیداشت تقارن این روز با هفته دفاع مقدس، گفت: این روزها یادآور جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و امیدواریم دانش آموزان ما نیز در ادامه مسیر خود، برای جاودانگی آرمان های بلند شهدا تلاش کنند.
این مسئول افزود: در سال تحصیلی جدید دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در واحدهای آموزشی تاکستان وارد مدارس می شوند.
وی با اشاره به شعار مهر ماندگار با تدبیر و اعتدال در سال تحصیلی جاری، یادآور شد: در آموزش و پرورش تمام فعالیت ها بر مبنای 5اصل برنامه ریزی، اخلاق محوری، اعتدال گرایی، استقلال و مردمداری اجرا و عملیاتی می شود.
در ادامه مهندس سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان نیز با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان دستگاه حاکمیتی، سرمایه ای و استراتژیک شناخته شده اذعان کرد: هیچ راهبردی در توسعه کشور مهم تر از فرهنگ و تربیت نبوده و از این رو تمام دستگاه ها باید به کمک آن بیایند.

طاهرخانی با تاکید بر تقویت زیرساخت های آموزشی، گفت: در همین راستا، همزمان با سفر هیات دولت به استان حدود خواستار طرح مهم کشاورزی و آب از هیئات دولت و وزرایی که به شهرستان مشرف می شوند شده ایم و این انتظار می‌رود که مردم شریف شهرستان تاکستان در ستادهای مردمی به استقبال از ریاست محترم جمهور که دولت محوری و عقلانیت را حاکم کرده اند در روز هفتم مهرماه حضور به هم رسانید.
بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان نیز با بیان اینکه شهدا در قهقه مستانه اشان عنده ربهم یورزقونند گفت: بی شک یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشتن کمتر از شهادت نیست این مصداق بارز سخنان حضرت آقا است که ما نیز با گوش دادن به فرامین این امام بزرگ همیشه و همه جا باید در صحنه ها حضور داشته باشیم.
وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش به عنوان رکن اساسی علم، ادب و آگاهی است و از شما دانش آموزان می خواهیم با تحصیل کردن صحیح و رسیدن به مدارج علمی و دانشگاهی بالا اقداماتی سترگ انجام دهید تا اینکه ایران و ایرانی به هیچ ابرقدرت نیاز نداشته باشد
در پایان تعدای از بازنشستگان و دانش آموزانی که حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل شدند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها