امام جمعه موقت بیله سوار مغان گفت: دوران دفاع مقدس، 8 سال نبود بلکه 37 سال است که در دفاع مقدس قرار داریم.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۷۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، امام جمعه موقت بیله سوار مغان گفت: دوران دفاع مقدس، 8 سال نبود بلکه 37 سال است که در دفاع مقدس قرار داریم.
حجت الاسلام سید احمد سعادتی امام جمعه موقت شهر مرزی بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه با دعوت از نمازگزاران به تقوای الهی و با برشمردن واجبات دین اسلام گفت: تقوا مراحلی دارد که انجام واجبات و ترک محرمات از اصلی ترین مراحل ان است.

وی مرحله بالاتر و ویژه تقوا را دوری از خواهش های نفسانی به ویژه خواهش های نفسانی حلال دانست و با بیان اثرات نان حلال و حرام گفت: خوردن لقمه حرام باعث سبک شمردن دستورات ائمه خواهد بود.

امام جمعه موقت بیله سوار گفت: حسینی بودن مهم است اما حسینی ماندن خیلی مهمتر است و لذا کربلا رفتن راحت اما سختر از ان نگه داشتن کربلاست.

حجت الاسلام سعادتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به آزادگان و جانبازان، نیروهای نظامی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس 8 سال نبود بلکه 37 سال است که در دفاع مقدس هستیم.

وی با اشاره به بی احترامی اخیر نخست وزیر انگلیس در دیدار با رئیس جمهور کشورمان که با لباس نامناسب حاضر شده بود گفت: در روابط بین الملل پروتکلی به نام پروتکل تشریفات وجود دارد که همه روسای کشورها موظف هستند نسبت به پوشش لباس و موازین اخلاقی فی مابین در دیدارهای خود به ان پایبد باشند و به عقاید همدیگر احترام بگذارند که متاسفانه در این دیدار نخست وزیر انگلیس به عقاید طرف ایرانی هجوم برد.

خبرنگار : بسیجی رضابیدار

 

ارسال نظرات