خبرهای داغ:
رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم خبر داد
رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از برگزاری رقابت‌های شنا قهرمانی جام دفاع مقدس با حضور استعدادهای این رشته در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۹۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسعود حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم به مناسبت اعیاد فرخنده ماه ذی‌الحجه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای برگزاری رقابت‌های شنا قهرمانی استعدادهای قم برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: در واقع این مسابقات همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت استخرهای شنا سطح استان برنامه‌ریزی و هماهنگ شده و شرکت کنندگان در آن برای کسب عناوین برتر مواد و رشته‌های مختلف به میزبانی استخر نور منطقه نیروگاه قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: رقابت‌های شنا قهرمانی قم بین شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت  سال جاری روز پنجشنبه هشتم مهر ماه برگزار می‌شود و مربیان شنا استان نیز به دقت عملکرد شناگران را زیر نظر دارند تا بهترین‌ها برای اعزام‌های آتی به مسابقات کشوری برگزیده شوند.

وی یاد آور شد: رقابت‌های شنا قهرمانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه عزیزانی است که در آموزش‌های شنا در قال طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری حضور داشته‌اند و شناگرانی می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند که تا اکنون در هیچ مسابقه‌ استانی شرکت نکرده‌اند و در واقع نخستین مسابقه آنها محسوب می‌شود.

حسین‌جمال با اشاره به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای شناگران شرکت کنندگان در این مسابقات، بیان کرد: شرکت کنندگان در رده‌های سنی زیر هشت سال باید متولدین سال‌های 1388 و 1389 باشند، ضمن اینکه رقابت‌های رده سنی هشت تا 10 سال ویژه متولدین سال‌های 1385 تا 1387 باشند.

وی یاد آور شد: شناگران شرکت کننده در مسابقات رده سنی 11 تا 12 سال شنا قهرمانی استان قم نیز باید متولدین سال‌های 1383 و 1384 باشند، در حالی که رقابت‌ برای کسب عناوین برتر در رشته 25 متر آزاد ویژه رده سنی زیر10 سال به انجام می‌رسد و شناگران رده سنی 11 تا 12 سال نیز در رشته 50 متر آزاد رقابت می‌کنند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قم با اشاره به مدارک مورد نیاز به هنگام ثبت نام برای شرکت در این دوره از رقابت‌های شنا استعدادهای قم، عنوان کرد: همراه داشتن بیمه ورزشی سال 1395 و اصل شناسنامه شناگر به همراه پدر وی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رده سنی حکم و مدال قهرمانی اهدا می‌شود و در حاشیه این رقابت‌ها همانگونه که قبلا هم اشاره کردم صد در صد طرح استعدادیابی اجرا خواهد شد تا بهترین‌ها برای عضویت در تیم‌های شنا استان قم به منظور اعزام به رقابت‌های رده‌های سنی مختلف شنا قهرمانی کشور برگزیده و در ترکیب تیم منتخب شنا، شیرجه و واترپلو استان زیر نظر مربیان مجرب شنا قم به اردوی آماده‌سازی بروند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها