خبرهای داغ:
یادواره شب های هشت گانه مشق عشق همچون سال های گذشته همزمان با ایام هفته دفاع مقدس در بوستان شهدای آذر قم آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۲۰۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۵
یادواره شبهای هشت گانه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم نخستین شب از شب های هشت گانه یادواره مشق عشق که به همت پایگاه شهدای آذر حوزه چهار شهید ورزنده قم برگزار شد، حجت الاسلام نادم از اساتید حوزه در مورد فضیلت شهادت در اسلام و خاطراتی از دوران دفاع مقدس مطالبی بیان نمود...

خاطره گویی اصغری جانباز مدافع حرم، اجرای گروه تواشیح رضوان و خواننده نونهال بسیجی از گروه میثاق پایگاه شهید باهنر حوزه شهید ورزنده از دیگر برنامه های این یادواره بود.

در پایان به هشت نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی اهدا شد و از خانواده شهید حسینی و اصغری جانباز مدافع حرم با اهدای تندیس یادواره و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است: مراسم یادواره مشق عشق برای چندمین سال متوالی است که در ایام دفاع مقدس و در فضای روباز بوستان شهدای آذر مقابل مسجد نبی اکرم(ص) برگزار می شود؛ در این یادواره جمع زیادی از مردم و مسئولان و خانواده های معظم شهدا حضور می یابند.

زمان برگزاری یادواره حدود ساعت 21 تا 23 است و در این مراسم، علاوه بر پاسداشت یاد و خاطره شهدا، سخنرانی مسئولان کشوری و استانی و اجرای نمایش و برنامه های سخنرانی به مناسبت دفاع مقدس، هر شب نورافشانی اجرا می گردد؛ ضمن آنکه این مراسم هر شب ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه استانی قم نیز پخش می شود.

در برگزاری این یادواره نهادها و دستگاه هایی چون آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، یگان های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در قم، نیروی انتظامی استان قم، شهرداری قم، بنیاد شهید و امور ایثار گران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، صدای و سیمای مرکز قم، موسسه اعتباری کوثر استان قم و ناحیه بسیج امام حسین(ع) همکاری و مشارکت دارند.
ارسال نظرات