خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: آنچه تا کنون انقلاب اسلامی را در برابر هجمه های دشمن حفظ کرده است نیروهای مخلص و ولایت مدار دفاعی بوده اند نه کارهای دیپلماتیک.
کد خبر: ۸۷۵۱۲۳۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

حمیدرضا برات زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس ودهه امامت و ولایت اظهارداشت: هشت سال دفاع مقدس یک دوره استثنایی و از افتخارات ملت و انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس دارای سه ویژگی بارز بود، عنوان کرد: ما در جنگ تحمیلی توانستیم با حداقل امکانات در برابر همه دنیا ایستادگی کنیم و امروز هم می توانیم در برابر ابرقدرتهای غرب و شرق دنیا مقاومت و ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه استقامت از ویژگی های بارز هشت سال دفاع مقدس بود و اگر این جنگ 50سال هم طول می کشید باز هم استقامت می کردیم، افزود: اتحاد و ولایت مداری از دیگر شاخصه هاو عناصر ملموس جنگ تحمیلی بود.

برات زاده ادامه داد: همه ما حول محور ولایت حرکت و منویات ایشان را اطاعت می کنیم که پیروزی حاصل این ولایت پذیری است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که می گویند نیروهای نظامی و دفاعی نداشته باشیم و بجای آن هزینه ها را صرف کارخانجات کنیم، متذکرشد: کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران که نجات بخش ملل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با بیان اینکه آیا این کشور می تواند بدون نیروهای دفاعی باشد؟ گفت: آمادگی دفاعی تنها راه مقابله در برابر دشمن می باشد و اینکه ما نیروهای نظامی نداشته باشیم یک سخن بی ربط است.

وی متذکرشد: آنچه تا کنون انقلاب اسلامی را در برابر هجمه های دشمن حفظ کرده است نیروهای مخلص وولایت مدار دفاعی بوده اند نه کارهای دیپلماتیک.

ارسال نظرات
پر بیننده ها