به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید:

به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه فاطمیه بخش هیر

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت با حضور جمعی از مسئولین سپاه ناحیه اردبیل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش بخش هیر در مدرسه فاطمیه بخش هیر به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۷۵۱۲۴۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار افتخاری بسیج اردبیل، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و  گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت با حضور جمعی از مسئولین سپاه ناحیه اردبیل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش بخش هیر در مدرسه فاطمیه بخش هیر به صدا در آمد.
 
در این مراسم حجت الاسلام  حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، عزت و امنیت امروز کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: هر کشوری که امروز بهره ای از فرهنگ ایثار و شهادت و تولید علم در آن نباشد بی شک آن کشور موجودیتی در دنیا نخواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس 36 هزار دانش آموز از سراسر کشور کلاس های درس را ترک کردند و در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند، افزود: امروز وظیفه ی همه ی ما است که از سنگرهای فرهنگ ایثار و شهادت دفاع نموده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات