خبرگزاری بسیج: رئیس بیمارستان صحرایی سردار شهید مراثی در افتتاح این بیمارستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بیمارستان شهید محلاتی تبریز زیر مجموعه بهداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۵۱۲۵۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

دکتر کریم مرجانی افزود: هر ساله بیمارستان های مختلفی در سراسر کشور از طرف وزرات بهداشت و درمان مورد ارزیابی کمی و کیفی قرار می گیرند، که طی سه سال اخیر بیمارستان شهید محلاتی به عنوان بیمارستان درجه یک و عالی معرفی شده است.

وی ادامه داد: در آخرین ارزیابی وزرات بهداشت و درمان در سال 95 بر اساس استاندارهای معیار بخشی تنها 10 بیمارستان کشور موفق به کسب رتبه درجه یک شدند که بیمارستان شهید محلاتی یکی از این بیمارستان ها است.

دکتر مرجانی با تاکید بر اینکه یکی از خدمات بیمارستان شهید محلاتی ارائه خدمات در مناطق محروم است، گفت: بیمارستان صحرایی سردار شهید مراثی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم شامل 16 درمانگاه و بخش تخصصی و فوق تخصصی است که در طول هفته دفاع مقدس آماده ارائه خدمات رایگان به مردم شهرستان بیجار و بخش کرانی است.

وی بیان کرد: اورژانس خواهران و برادران همراه متخصص اورژانس،رادیولوژی مشتمل بر رادیولوژی دیجیتال ماموگرافی، سونوگرافی، ارتوپدی، جراحی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، پزشک عمومی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، قلب و عروق و اتاق عمل از بخش های مهم این بیمارستان صحرایی است.

رئیس بیمارستان صحرایی سردار شهید مراثی با اشاره به تقسیم بیمارستان شهید محلاتی تبریز به سه بیمارستان مساوی، اظهار داشت: یک بیمارستان مادر در تبریز، یک بیمارستان در شهرستان تکاب و یک بیمارستان در بخش کرانی شهرستان بیجار آماده ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان است.

دکتر مرجانی افزود: توزیع چهار هزار بسته بهداشتی در بین روستائیان، یک هزار و 200 بسته نوشت افزار و ارائه عینک رایگان، غربالگری سرطان سینه و برگزاری همایش بهداشت و بسیج، از دیگر خدمات بیمارستان صحرایی در طول این هفته است.

وی در پایان یادآور شد: همه خدمات ارائه شده در این بیمارستان به صورت رایگان و با ارائه دفترچه درمانی صورت می گیرد.

همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان بیمارستان صحرایی فوق تخصصی سردار شهید سید رضا مراثی در شهرحسن آباد یاسوکند افتتاح شد. 

ارسال نظرات