امام جمعه سنندج:

دفاع مقدس عزت و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان داد

امام جمعه سنندج گفت: عزت و اقتدار ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی به جهانیان نشان داده شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۲۹۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته دفاع مقدس به مردم ایران اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس به همه جهانیان نشان داد که مردم ایران متحد و منسجم در برابر انواع تهدیدها و توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد اتحادی مثال‌زدنی در بین صفوف مختلف مردم ایران بودیم و این انسجام و اتحاد پیروزی و عزت را برای ایرانیان رقم زد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: باید قدر امنیت و عزت کنونی ایران اسلامی را بدانیم و با تقویت پایه‌های وحدت و انسجام در جامعه به مقابله با توطئه‌های دشمنان بپردازیم.

ماموستا خدایی افزود: تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در داخل کشور و در مرزها ستودنی است و همه مردم ایران باید شکرگذار این امنیت باشند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها اظهار کرد: کسب علم و دانش از تأکیدات ویژه در آموزه‌های اسلامی است و باید همه ما در این خصوص احساس مسؤولیت نماییم.

ماموستا خدایی افزود: فراهم‌ کردن زمینه‌های لازم برای تحصیل همه نوجوانان و نونهالان جامعه از جمله وظایفی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید افراد متمول در جامعه و نهادهای خیریه به یاری دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت بشتابند و آنان را در مسیر کسب علم و دانش یاری رسانند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته نیز بر تقویت مبانی ارزشی و اخلاقی در جامعه تأکید کرد و گفت: دوری از آموزه‌های دینی و مبانی اعتقادی مسیر انحطاط در جامعه را هموار می‌کند و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار