امام جمعه سقز:

دفاع مقدس همواره در ذهن مردم باقی خواهد ماند

امام جمعه سقز با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، گفت: دفاع مقدس همواره در ذهن مردم باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۵۱۳۱۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا حسین‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر سقز با تبریک هفته دفاع مقدس بر ضرورت حفظ آمادگی در برابر دشمنان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان پی به اتحاد و یکپارچگی ملت ایران برده‌اند، ادامه داد: مردم در 8 سال دفاع مقدس جانانه در برابر تمام دشمنان ایستاده‌اند و هرگز اجازه جدایی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

امام جمعه سقز افزود: امروز وقت آن است که همه در راستای حراست از کیان ایران اسلامی و کشور، همواره آمادگی و وحدت خود را در راستای تقویت امنیت و آسایش حفظ کنیم.

حسین‌زاده در ادامه با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی از دانش‌آموزان خواست در راستای فراگیری علم و دانش برای آبادانی کشور خود تلاش کنند.

وی متذکر شد: کشوری پیشرفت خواهد کرد که دارای افراد باسواد است، بنابراین همه برای رسیدن به درجات بالاتر تحصیلی باید حرکت و همت کنند.

امام جمعه سقز در پایان با اشاره به جشن عاطفه‌ها که هر سال در آغاز سال تحصیلی جدید در زمینه کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود از مردم و خیّرین خواست در این جشن نیز همچون گذشته شرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار