خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه بیجار با اعلام این خبر گفت: بیمارستان صحرایی سردار شهید سیدرضا مراثی به همت بیمارستان شهید محلاتی تبریز با حضور مسئولان از دومین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح و به مدت یک هفته خدمات درمانی رایگان ارائه می کند.
کد خبر: ۸۷۵۱۳۲۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید محلاتی تبریز، حسن عسکری افزود: با گذشت سه روز از ایجاد بیمارستان صحرایی سردار شهید سید رضا مراثی در شهر حسن آباد یاسوکند 10 هزار نفر 500 نفر پذیرش و از خدمات رایگان بهرمند شدند.

وی ادامه داد: در طی این سه روز به 22 هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه شده است که شامل مغز و اعصاب، زنان و زایمان، سونوگرافی، دندانپزشکی، جراحی عمومی، چشم پزشکی، قلب و عروق، ماموگرافی، ارتوپدی، گروه های آموزشی و بهداشتی و مشاوره می باشد.

عسکری با اشاره به وجود دو اتاق عمل مجهز در این بیمارستان بیان داشت: تا کنون 28 عمل جراحی توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: 28 عمل جراحی چشم پزشکی نیز توسط پزشکان بیمارستان صحرایی در بیمارستان امام حسین(ع) بیجار انجام شده است.

فرمانده سپاه بیجار یادآور شد: هدف از برگزاری بیمارستان های صحرایی محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به محرومین است.

ارسال نظرات