امام جمعه اهل سنت قروه گفت: تنوع قومی و مذهبی موجود در این شهرستان فرصتی برای تبدیل تهدیدهای دشمنان به دوستی و وحدت است.
کد خبر: ۸۷۵۱۳۴۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا ملاهاشم نوری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قروه که بعداز ظهر امروز در فرمانداری قروه برگزار شد با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز اگر در برابر قدرتمندان جهان و زورگویان جهان با اقتدار و عزتمند و سربلند ایستاده‌ایم به برکت خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه حب و بغض افراد باید به خاطر رضای خدا باشد، افزود: دین اسلام دین پیوند اخوت و برادری است که تمامی اولیاء الهی هم بر آن تاکید داشته‌اند.

امام جمعه اهل سنت قروه تعدد اقوام و مذاهب را نقطه قوت کشورمان دانست و گفت: اقوام و مذاهب متعدد ایران اسلامی با اتحاد و یکدلی خود مانع از نفوذ دشمن در کشور خواهند بود.

نوری به توصیه های موکد رهبری در این باره هم اشاره و اظهار داشت: جلوگیری از ایجاد شکاف و تفرقه در بین ملت از رسالت‌های مهم مسؤولین است که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند.

وی به تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای نفوذ در بین صفوف متحد مردم گفت: دشمنان داخلی از دشمنان خارجی خطرناک تر هستند چراکه این افراد به واسطه نزدیکی، آسیب بیشتری را متوجه ما خواهند کرد.

وی به رسالت خدمتگزاران و کارگزاران نظام اشاره کرد و افزود: امروز رسالت ما و رسالت خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته است چرا که دشمنان ما با برنامه‌ریزی‌های گسترده وارد عرصه تهاجم شده‌اند.

نوری افزود: ایران اسلامی دارای اقوام و مذاهب متعددی است که دشمن به دنبال شوراندن این اقوام و مذاهب علیه یکدیگر است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال تفرقه افکنی است، افزود: وحدت ریسمانی الهی است که باید همه مسلمانان به آن چنگ بزنند و در برابر سیل هجمه دنیای کفر بایستند.

امام جمعه اهل سنت قروه افزود: دشمنان دین اسلام با تمام توان خود به دنبال دشمن تراشی داخلی با تکیه بر فرقه‌های مذهبی هستند که امروز شاهد درگیری کشورهای منطقه با این فرقه‌های تروریستی علیه بشریت هستیم.

وی با بیان اینکه اگر دستخوش تحریک دشمنان شویم، قطعا این چنین مسائلی دامن گیر کشورما نیز خواهد شد، گفت: تعدد قومی و مذهبی فرصتی است که نباید به تهدید علیه خودمان تبدیل شود.

نوری بر لزوم رسیدگی بیشتر به مردم نیز تاکید و اظهار داشت: بنا بر روایات، هر کسی صبح خود را شب کند و به فکر بهبود اوضاع امت اسلام نباشد در زمره مسلمین قرار نخواهد گرفت.

امام جمعه اهل سنت قروه در پایان از خدمات شعبان سپهر، فرماندار سابق این شهرستان تقدیر کرد.

امام جمعه دزج هم در این مراسم با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: نسل ما نسلی است که با دستان خالی در برابر تمام دنیا ایستاد.

حجت‌الاسلام اسعد حسین پناهی، افزود: غیورمردان ایران اسلامی با درهم پیچیدن طومار 2500 ساله شاهنشاهی و بعد از انقلاب با ایستادگی در برابر گروه های معارض و ماشین های ترور، از خود نسلی مقاوم و ماندگار ساخت.

وی مسؤولیت مسؤولین نظام اسلامی را سنگین اعلام و خاطرنشان کرد: حفاظت از خون شهدا، کاری دشوار و خطیر است.

وی علم به قانون و عدالت را دو ویژگی بارز مسؤولین در نظام جمهوری اسلامی اعلام و اظهار داشت:مبارزه با نفوذ دشمن و انقلاب ماندن، دو مسأله مهم است که با خدمت به مردم و کار جهادی و کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی، از رسالت‌های اصلی مسؤولین است.

حسین پناهی افزود: دشمنان ما به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب و نظام اسلامی هستند و دلسوز هیچ یک از جناح ها و احزاب سیاسی نیستند و برای همین از اکنون به مسأله انتخابات در کشور ما پرداخته اند.

ارسال نظرات