خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هزینه در خصوص افتتاح این گونه کانون های فرهنگی در شهرستان ها خود سرمایه گذاری بزرگ فرهنگی محسوب می شود
کد خبر: ۸۷۵۱۳۷۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دامغان، سرهنگ مهدی اصغری معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری شهدای بسیج دامغان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است که برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر یکی از معروفاتی است که در جامعه رواج پیدا کرده است.

وی افزود: در سال 89 برای اولین بار بازسازی واقعه غدیر خم در2 شهرستان در سراسر کشور انجام گرفت که به لطف خدا در عید غدیر امسال، بازسازی این واقعه در 160 شهرستان در کل کشور انجام شد.

اصغری عنوان کرد: در استان سمنان نیز به این امر توجه ویژه شد به طوری که در 5 شهر ایوانکی، سمنان، دیباج، شاهرود و سرخه واقعه غدیر خم بازسازی شد.

معاونت هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هزینه در خصوص افتتاح این گونه کانون های فرهنگی در شهرستان ها خود سرمایه گذاری بزرگ فرهنگی محسوب می شود و از همه دست اندرکاران و بسیجیان واقعی و جهادی شهرستان دامغان به سبب ساخت و افتتاح این کانون فرهنگی تقدیر و تشکر می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها