فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: ارتقای معرفت دینی و معنوی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در اولویت برنامه های بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۸۷۵۱۳۸۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه دامغان در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری شهدای بسیج دامغان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: این مرکز فرهنگی با عنوان کانون فرهنگی شهدای بسیج دامغان با هدف اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری، ارتقاء سطح معرفت دینی، پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بسیجی و عموم مردم افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: در این کانون افراد علاقمند می توانند در کلاس های مختلف اعم از کامپیوتر، انیمیشن، زبان های خارجه ، سوخت نگار، کارگاه کودکان، انواع رشته های ورزشی، قرآن، نهج البلاغه و احکام ثبت نام کرده و از ظرفیت این کانون استفاده نمایند.

خوشقدم یادآور شد: علاقمندان به شرکت در بسیاری از کلاس های سطح پایگاه و حوزه های شهرستان می توانند از طریق این کانون ثبت نام نمایند که برگزاری کلاس ها در سطح حوزه و پایگاه ها با نظارت این کانون برگزار و پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این کانون در زمینی به مساحت 460 متر مربع ساخته شده است که آن را سالن اجتماعات 120 متری شهید مهدی بهرامی با ظرفیت 100 نفر و تعداد 6 کلاس تشکیل می دهد.

سرهنگ محمد خوشقدم گفت: کانون فرهنگی شهدای بسیج دامغان بسیجی وار و با مدیریت جهادی طی ٨۵روز با هزینه ای بالغ بر 70 میلیون تومان ساخته شده است که تجهیز این کانون نیز 20 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان خاطر نشان کرد: از امروز این تجهیزات در اختیار بسیجیان شهرستان و حوزه ها و پایگاه های بسیج می باشد که می توانند با مشارکت این کانون کلاس های مختلف را برگزار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها