مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان:

ایستادگی تاریخ ساز ملت ایران برابر دشمنان مهمترین دستاورد دفاع مقدس است

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: ایستادگی تاریخ ساز و پیروزمندانه ملت ایران برابر همه کانون‌های قدرت بین‌الملل و بلوک سلطه مهترین دستاوردهای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

سرهنگ علی پاسخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی 8ساله استکبار جهانی علیه انقلاب تداعی کننده دفاع مقدس و مقاومت تمام عیار جبهه اسلام به فرماندهی رسول اعظم (ص) در جنگ احزاب است که تمام ایمان در برابر تمام کفر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ایستادگی تاریخ ساز و پیروزمندانه ملت ایران برابر همه کانون‌های قدرت بین‌الملل و بلوک سلطه را در عصر جاهلیت مدرن رقم زد گفت: فرماندهی هشت سال دفاع مقدس از طلایی‌ترین و الهام بخش‌ترین مؤلفه‌های قابل تأمل در صحنه جنگ تحمیلی بوده و نشان می‌دهد حضرت امام خمینی (ره) بر اساس اندیشه‌های دفاعی ناب خود با فرماندهی و مدیریتی هوشمندانه و دلیرانه به تولید فرهنگ مقاومت و دفاع و تقویت ایمان، روحیه و انگیزه فرماندهان و رزمندگان اسلامی پرداخت.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان امنیت پایدار و کم نظیر ملی امروز و بازدارندگی تهدیدات که همراه با اقتدارو اشراف بر روند تحرکات و طرح‌های جبهه دشمن و عوامل داخلی و منطقه‌ای را از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و شناسایی راه‌حل‌های خلاقانه برای مقابله با تهدیدات دانست.

سرهنگ پاسخی افزود: سپاه پاسداران با اتکا به آموزه‌های راهبری 8ساله دفاع مقدس و تجارب نوین از رویارویی با تهدیدات قدرت‌های فرا منطقه‌ای همراه با سایر نیروهای مسلح و آحاد مدافعین غیور انقلاب اسلامی با هوشمندی و هوشیاری بی‌نظیر خود تحرکات دشمنان را از سرزمین‌های پیرامونی و دوردست مورد رصد قرار داده و توان دفاعی کشور را برای تامین امنیت و بازدارندگی تهدید و تهاجم دشمنان آماده و هرگونه خطا و اشتباه محاسباتی آنان را مثل همیشه پاسخ سخت و قاطع خواهد داد.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی گرانمایه و جاودانه است که حماسه عظیم ملت فداکار ایران را تحت پرچم ولایت فقیه و فرماندهی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بازخوانی و با بیعت با آرمان‌های امام المسلمین، شهیدان، آزادگان و ایثارگران تجدید پیمان ببندیم.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال، با شعار محوری «ما آماده ایم» برگزار می‌شود، تصریح کرد: سپاه در طول سال برنامه‌های فرهنگی بسیاری را دنبال می کند که در راس این برنامه‌ها، برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 200 ویژه برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان افزود: برگزاری یاواره‌های شهدا در نواحی 18 گانه بسیج، ویزیت رایگان در مطب‌های شخصی، درمانگاه‌های دولتی، مشاوره حقوقی رایگان مرکز وکلا و مشاوران حقوقی  قوه قضائیه، تقدیراز رسانه‌های فعال در زمینه نشر ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ... از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات