نوباوه در همایش تجلیل از خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس:
نوباوه گفت: امروز همه جمعند ما پیر شده ایم ولی تغییر نکرده ایم دلمان عوض نشده است کجا می توانیم امروز راحت بخوابیم؟ باید کار کنیم الان وقت استراحت نیست.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج بیژن نوباوه در همایش تجلیل از خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس که صبح امروز در پاتوق خبر برگزار شد گفت: بسیار خوشحالم که در جمع صمیمی اصحاب رسانه و خبرنگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستم.

وی افزود: در خاطراتی که مشغول نوشتن آن هستم همه این عزیران هستند خواست خدا بوده که ما زنده باشیم بسیاری از دوستان ما مظلومانه شهید شدند و امروز وقتی همسران و خانواده های شهدا را می بینیم خجالت می کشیم وقتی همسران شهدایی را می بینم که از شهید خود هیچ خبری ندارند یاد حضرت زینب (س ) می افتم که همه مصائب را تحمل کرد ولی رسالتش را انجام داد.

نوباوه گفت: امروز همه جمعند ما پیر شده ایم ولی تغییر نکرده ایم دلمان عوض نشده است کجا می توانیم امروز راحت بخوابیم؟ باید کار کنیم الان وقت استراحت نیست. ما زنده بر آنیم که آرام نگیریم. شاید خیلی از بچه های رسانه در دوران دفاع مقدس اینجا نیستند ولی ما باید حرف هایمان را بزنیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به آینده امیدوار باشیم من اعلام آمادگی می کنم که زنده هستم و الحمدالله ما امروز جزء سرمایه داران نیستیم و با حقوق های معمولی زندگی می کنیم و باید یاد شهدا باشیم آنها ولی نعمت ما هستند و با افتخار به آنها زندگی خود را می گذرانیم.

ارسال نظرات