گشایش نمایشگاه کتاب در چهارمحال و بختیاری

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور ۴۰۰ ناشر کشوری در محل نمایشگاه های بین المللی شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۲۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری، گفت: این نمایشگاه با حضور ۴۰۰ ناشر کشوری در قالب ۱۸۵ غرفه و با 46 هزار و 171 عنوان کتاب در موضوعات مختلف و با تخفیف ۳۰ درصدی برگزار شده است.

جواد کارگران، افزود: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه فرهنگی ایران برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری پنج میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده که در خدمت مردم است.

کارگران بابیان اینکه حضور ناشران کتاب در نمایشگاه کتاب امسال افزایش پیدا کرده است اظهار داشت: عناوین کتاب سال گذشته 30 هزار عنوان کتاب بود که امسال به ۴۶ هزار عنوان کتاب افزایش پیدا کرده است.

وی به بخش های جنبی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه های متناسب با دفاع مقدس، برگزاری کارگاه های نقد شعر و عصر شعر و رونمایی از کتاب های متعدد از جمله برنامه های جنبی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری صبح ها از ساعت 9 الی 12 و بعدازظهر از ساعت 15 و 30 الی 20 و 30 برای حضور مردم هم استانی باز است.

ارسال نظرات