خبرهای داغ:
مدیر نرم افزار کتابخوان و کتابفروشی «طاقچه» گفت: تاکنون نزدیک به ۲۰۰هزار نسخه الکترونیک از کتاب‌های ده‌گانه که در مسابقه «بخون و ببر» برنامه خندوانه معرفی شده در بازه مسابقه به فروش رسیده است.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد صدوقی مدیر نرم افزار کتابخوان و کتابفروشی «طاقچه» از میزان فروش نسخه‌های دیجیتال کتاب‌های مسابقه کتابخوانی «بخون و ببر» خندوانه خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به 200هزار نسخه الکترونیک از کتاب‌های ده‌گانه که در این مسابقه معرفی شده در بازه مسابقه به فروش رسیده است.

وی با اشاره به سه کتاب پرفروش این مسابقه اعلام کرد: تا به امروز (4 مهر) کتاب «تن تن و سندباد» اثر محمد میرکیانی 31 هزار نسخه، «ابن مشغله» اثر مرحوم نادر ابراهیمی 28 هزار 500 نسخه و کتاب «گردان قاطرچی‌ها» به قلم داود امیریان نیز 25هزار نسخه فروش نسخه الکترونیک داشته‌اند.

مدیر نرم افزار «طاقچه» در ادامه گفت: نکته مهم و خوبی که این مسابقه داشت آشنا شدن مردم با کتاب الکترونیکی بود. در طول این مدت، روزانه نزدیک به هزار تماس از طریق تلفن و پیام‌های بسیاری از طریق تلگرام پشتیبانی داشتیم که نیروی‌های پشتیبانی طاقچه علاوه بر رفع مشکلات مردم به آموزش آنها برای استفاده از طاقچه می‌پرداختند.

وی با اشاره به آشنایی مردم با فرایند خرید و استفاده از کتاب الکترونیک افزود: این اتفاق حتی از فروش این کتاب‌ها مهم‌تر است و باعث می‌شود مردم به کتابخوانی از این روش ادامه دهند و قطعا به افزایش سرانه مطالعه کمک بزرگی خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به کدهای شرکت در مسابقه گفت: در بخش چاپی آمار دقیقی به دست ما نرسیده اما پیش‌بینی ما، فروش حدود 80 هزار جلد کتاب چاپی است که در آنجا هم به نظر می‌رسد کتاب «تن تن و سندباد» با توجه به درخواست کد برای الصاق به کتاب از سوی ناشر بیشترین فروش را داشته است.

صدوقی در پایان گفت: کتاب الکترونیک نیاز به یک فرهنگ‌سازی دارد و روزهایی که مجری خندوانه امکانات طاقچه را برای مخاطبان توضیح می‌داد استقبال مردم برای استفاده از طاقچه بیشتر می‌شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها