خبرهای داغ:

برگزاری جلسه کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی شاهرود

جلسه کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی شاهرود با حضور اعضاء برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۹۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی شاهرود با حضور فرماندهان حوزه ها و اقشار بسیج سپاه شاهرود و نهادهای متحولی امر سلامت در اتاق اجتماعات معاونت بهداشت شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع راکبین موتور سیکلت و ایمنی آنها برگزار شد در خصوص راههای ایجاد ایمنی در راکبین موتور سیکلت بحث و تبادل نظر شد تا آمار تصادفات و مصدومین رانندگی با موتور کاهش یابد.

جواد رضوانی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شاهرود در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل شهدا در خصوص همکاری و همراهی همه نهادهای مسئول در امر سلامت تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با همکاری و همراهی بتوانیم در جهت سلامت فردی و اجتماعی شهروندان گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی با هدف حل معضلات اجتماعی سلامت جامعه و کمک به دستگاه های حوزه سلامت تشکیل می شود و امیدواریم که بتوانید با کمک دستگاه های متولی در حل مشکلات سلامت اجتماعی جامعه گام برداریم.

در این جلسه در خصوص حوادث رانندگی با موتورسیکلت و راهکارهای رفع این اتفاقات بحث تبادل نظر شد.

در این جلسه از نمایندگی از نیروی انتظامی،هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضور داشتند و به ارائه پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها