فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

صنایع دفاعی کشورمان در حال رقابت با پنج کشور دنیاست

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز صنایع دفاعی کشورمان تنها صنعتی است که در حال رقابت با پنج کشور دنیاست.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۹۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارس خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار مرتضی کشکولی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پادگان امام حسین (ع) خرم آباد اظهار کرد: بر خلاف گروه های تکفیری همچون داعش و النصره و مستشرقین که جهاد و قتال را یکی از اصلی ترین گفتمان های اسلام می دانند جنگ از نظر امام خمینی(ره) هیچ گونه اصالتی ندارد.
وی افزود: شیعه جهاد دفاعی و دفاع از مظلوم را پذیرفته اما هرگونه جهادی در نزد تشیع باید با فتوای امام معصوم(ع) و ولی فقیه باشد اما در نزد گروه های تکفیری از جهاد استفاده ابزاری شده و با عامیانه کردن آن هر کسی به خود اجازه می دهد دست به کشتار بزند.
سردار کشکولی اضافه کرد: امام خمینی (ره) جنگ در بین مسلمانان را موجب تضعیف جهان اسلام می دانست که نمونه این جنگ را امروز با از بین رفتن زیرساخت های کشور یمن با استفاده از بمب هایی که وهابیت پول آنها را پرداخت کرده ، شاهد هستیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اگر چه امام خمینی (ره) جنگ تحمیلی را مورد ستایش قرار ندادند اما از دیدگاه ایشان دفاع مقدس جنگ موجب عمیق شدن پیوند ملت با انقلاب، به صحنه آوردن مردم، متمایز شدن اسلام از غیراسلام ، رسوا شدن حاکمان متظاهر به اسلام، تقویت روحیه انقلابی، ایجاد یکپارچگی بین ملت و بسیج عمومی ، شکوفایی استعدادها و افزایش اعتماد به نفس در بین متخصصین، تحول معنوی و بیداری مردم و نجات کشور از انحطاط فرهنگی شد.
سردار کشکولی اظهار کرد: تحول صنایع دفاعی کشور یکی دیگر از دستاوردهای شکوفایی استعدادها و افزایش اعتماد به نفس در بین متخصصین در هشت سال جنگ تحمیلی بوده در واقع امروز صنایع دفاعی کشورمان تنها صنعتی است که در حال رقابت با پنج کشور دنیاست.
وی اضافه کرد: در حالی که بسیاری از صنایع کشور یا تعطیل هستند و یا به دلیل فرسوده بودن با حداقل توان کار می کنند اما صنعت دفاعی با استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی در حال فعالیت است.
وی افزود:یکی از ثمرات هشت سال دفاع مقدس صدور تجربه های مبارزه به کشورهای اسلامی بود به گونه ای که امروز شاهد بهره گیری از این تجربیات در فلسطین، سوریه، بحرین، عراق و یمن علیه استکبار جهانی و وهابیت هستیم.
ارسال نظرات