خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب:

تمسک به معنویت راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب با اشاره به اینکه دشمن همواره در صدد طرح خباثتی نو برای کشورهاست گفت :تمسک به معنویت راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۹۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، مراسم نشست روشنگری فرهنگیان گیلانغرب به همت کانون بسیج فرهنگیان و حوزه بسیج دانش آموزی شهید رجایی در سالن آموزش و پرورش  برگزار شد .

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس ، از دفاع مقدس به عنوان دوران طلایی  و تاریخی انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: ملت ما در 8 سال دفاع مقدس  متکی بر ایمان به خدا ، ولایت و عزم راسخ خود درس بیادماندنی را به دشمنان خود دادند .

سرگرد هزار خانی گفت: سلاح ایمان و اراده ، ایثارگری  شهدا و رزمندگان در جنگی فیزیکی ، سخت و نا برابر  تمامیت ارضی و حیثیتی  ملت ایران را در مقابل دشمنان حفظ کرد و پیروزی را خلق نمود که برای همیشه بر تارک انقلاب اسلامی  ماندگار است  و این پیروزی چیزی نبود که خوشایند دشمنان استکباری ملت ایران باشد .

وی  ابراز داشت : دشمن بعد از نا کام ماندن در جنگ 8 ساله و شکت از ان در مقابل ملت ایران توطئه های دیگر از تحریم و تهدید و جنگ اقتصادی رو تهاجم فرهنگی را بر علیه ملت ایران به راه انداخت  که  شاید بین مردم انقلابی و نظام فاصله اندازد و یاوه گویی های بی اساسش در باور مستحکم مردم رسوخ کند .

جانشین فرماندهی  سپاه گیلانغرب بر ضرورت بصیرت افزایی تمسک به معنویات و  غافل نشدن از دشمن و برنامه های ضد فرهنگی او تاکید کرد و تصریح نمود :  در عصری که دشمن با انواع  ابزارهای از شبکه های اجتماعی ، ترویج مدهای غربی  و فیلمهای ماهواره ای  سعی در سست کردن باورهای دینی و انقلابی ما را دارد ،تمسک به معنویت راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی همچنین به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بر تبیین و حمایت عملی این حوزه از خانواده تا جامعه  تاکید کرد و گفت : همه ما باید برای تحقق این رویه ارزشی که ریشه در استقلال و خودکفایی دارد فرهنگ سازی و اعتماد به تولید داخلی را از خانواده خود اغاز کنیم.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار