خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه درديدار با خانواده شهدا در گیلان غرب؛

شهدا سرمایه معنوی و مایه عزت و اقتدار ملت و نظام اند

مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه در ديدار با خانواده شهدا در گیلان غرب به جایگاه ارزشی و معنوی شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا سرمایه معنوی ومایه عزت و اقتدار ملت ونظام اندو تکریم این جایگاه معنوی وظیفه ای همگانی است.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۹۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، همزمان با هفته دفاع مقدس مسئولاتن استانی و شهرستانی به همت بنیاد شهید از خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار و از خانواده های شهدا و جانبازان دلجویی کردند

 در این دیدار همچنین حجت الاسلام عسگری همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در گیلانغرب به دیدار خانواده های شهدای و ایثارگران این شهرستان رفت.

وی درديدار با خانواده شهدا در گیلان غرب  به جایگاه ارزشی و معنوی شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: شهدا سرمایه معنوی ومایه عزت  و اقتدار ملت ونظام اندو تکریم این جایگاه معنوی وظیفه ای همگانی است.

مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه  در منزل  ایثارگران گیلانغربی تصریح نمود تفقد ، دلجویی و ديدار با خانواده معظم شهدا از رسالتهای نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران است و حضور در كنار خانواده معظم شهدا توفيق الهي براي مسئولان نظام اسلامي است.

در ادامه همچنین امام جمعه شهرستان گیلانغرب جایگاه والای شهدا را متذکر شد و ابراز داشت : شهدای عزیز در روز قیامت شفاعت کنندگان  ما به شمار می آیند و انچه مسلم است اینکه شهدا چشم و چراغ مملکت ما به شمار می ایند .

حجت الاسلام و المسلمین محمد طه مهری تصریح نمود : خون شهيدان والامقام وصبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان، عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آوردو امروز تکریم این جایگاه معنوی کمترین دینی است که بر عهده ماست و باید انرا ادا کنیم.

در این دیدار معنوی  امام جمعه  شهرستان گیلانغرب  و مدیر بنیاد شهرستان هم حضور داشتند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار