مسئول سازمان طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان:

انقلاب اسلامی بر گرفته از انقلاب جهانی نبی مکرم اسلام(ص) است

حجت الاسلام بامری گفت: امروز تفکرات انقلاب اسلامی ایران سرزمین های مختلف را فتح و مردم دنیا را با اسلام ناب محمدی آشنا می سازد
کد خبر: ۸۷۵۱۷۵۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ؛ هفته دفاع مقدس یکی  از بزرگترین شعائریست که انقلاب برای فرزندان خود به میراث نهاده است به همین سبب همه ارکان نظام و مردم موظفند در تبیین اهمیت و نقل صحیح وقایع جنگ اهتمام به خرج دهند.
در همین راستا و به منظور تبیین و بازخوانی دفاع مقدس و شعائر اسلامی حجت الاسلام مجتبی بامری مسئول سازمان طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان در جمع نماز گزاران اهل سنت مسجد توحیدی زاهدان حضور یافت.
 وی با بیان تبریک هفته دفاع مقدس به حاضرین در مسجد اظهار داشت: خدا را شاکریم که ما را از امتحان طاقت فرسای جنگ تحمیلی سربلند بیرون آورد تا امروز به یاد دوران دفاع مقدس دور هم جمع شویم.
حجت الاسلام بامری با اشاره به جایگاه رفیعی که شهدا در نزد پروردگار عالم دارند ابراز داشت: هر کسی توفیق شهادت در را خدا را ندارد؛ تنها کسانی که عمل خود را مطابق با قرآن تنظیم می نمایند و به عبارت بهتر تفسیر عملی قرآن هستند افتخار این را دارند که به آن جایگاه ملکوتی نائل گردند.
مسئول سازمان طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان با اشاره به سلوک نبوی امام راحل (ره) عنوان داشت: امام راحل (ره) به حق پا جای پای جد بزرگوار خویش، حضرت محمد مصطفی(ص) گذاشت و به همین سبب دل ها را فتح کرد.
وی افزود: ما معتقدیم انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب جهانی نبی مکرم اسلام می باشد زیرا همانطور که وجود نازنین نبی مکرم اسلام (ص) ابهت امپراطوری های قدرتمند عالم را شکست فزرند صالح ایشان نیز ابهت ابر قدرت های شرقی و غربی زمان خود را در هم کوبید و جهان را به حیرت واداشت.

ارسال نظرات