معاون اجرایی سپاه تهران بزرگ در نمایشگاه یادیاران:
سرهنگ پاسدار اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه تهران بزرگ در بازدید از نمایشگاه یادیاران ناحیه شهید مفتح گفت: اگر کار افراد روی اخلاص باشد قطعا اثر گذار خواهد بود و بچه های بسیج و سپاه هم کاری جز اخلاص بلد نیستند.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۸۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سرهنگ پاسدار اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه حضرت محمدرسول الله (ص)تهران بزرگ در مصاحبه با روابط عمومی نمایشگاه یادیاران ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح گفت: انصافا نمایشگاهی پر محتوا بود و حرف برای گفتن داشت.

وی افزود :در مباحث مختلف دیگر خصوصا در غرفه های فرقه شناسی، چرا مرگ بر آمریکا و جریان فتنه پر محتوا بود. در این چند سال در این خصوص کاری را ندیدم و این کاری مطلوب است.
کریمی افزود: اگر کار افراد روی اخلاص باشد قطعا اثر گذار خواهد بود و بچه های بسیج و سپاه هم کاری جز اخلاص بلد نیستند. اگر همین نمایشگاه را به سیستمی اداری واگذار می کردیم شاید صدها میلیون می گرفت ولی روحی در آن نبود اما الآن شاید بسیاری از افراد با ایده های ما موافق هم نباشند ولی با این وجود از نمایشگاه بازدید می کنند..

معاون اجرایی سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: نشان دادن دفاع مقدس هم فضای خاصی را می طلبد، ما آنچه را که گذشته باید نشان دهیم و تحریف نباید بکنیم، الحمدلله در سطح تهران بچه های بسیج و سپاه به این حال و هوا وارد شده اند .
ارسال نظرات