سرشماری در کشور، در گذشته هر 10 سال یکبار انجام می شد، اما به لحاظ اهمیت و ضرورت داشتن اطلاعات از جامعه بنا شد از هر پنج سال یکبار اجرا شود.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۴۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در حاشیه آغاز به کار سرشماری اینترنتی در زنجان گفت: مردم استان بدانند که ارائه اطلاعات دقیق به منظور انجام سرشماری، برای کشور و برنامه ریزی های این استان بسیار مهم است.

اسدالله درویش امیری افزود: امیدوارم که مردم با اشتیاق تمام در این مرحله از سرشماری شرکت کنند و ما به حضور جدی آنان در سرشماری نیازمندیم.

وی یادآورشد: سرشماری در کشور، در گذشته هر 10 سال یکبار انجام می شد، اما به لحاظ اهمیت و ضرورت داشتن اطلاعات از جامعه بنا شد از هر پنج سال یکبار اجرا شود.

درویش امیری اظهار کرد: این تصمیم در سال 1390 گرفته شد و از این سال سرشماری از هر پنج سال یکبار انجام می شود.

استاندار زنجان گفت: تفاوتی که این دوره با دوره قبل دارد، در برگزاری و ثبت اطلاعات مردم به شیوه اینترنتی است.

درویش امیری ادامه داد: بخش قابل توجهی از مردم که به اینترنت دسترسی دارند، باید از طریق اینترنتی اطلاعات خود را وارد کنند و بخشی هم که دسترسی به اینترنت ندارند، در مراجعه حضوری ماموران همکاری داشته باشند.

استاندار زنجان خاطر نشان ساخت: ماموران سرشماری به خانه آن دسته از مردم که دسترسی به اینترنت ندارد، مراجعه می کنند و با استقبال و اقبال مردمی این سرشماری انجام می شود.

گفتنی است، سرشماری اینترنتی از سوم مهر همزمان در سراسر کشور آغاز شده است و تا 24 همین ماه ادامه دارد و سرشماری حضوری از 25 مهر آغاز می شود و تا 25 آبان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات