دبیر مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان:
همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله حاشیه اتوبان 22 بهمن زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۵۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله خبر داد و گفت: جلسات هماهنگی برای برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی از چند ماه قبل برگزار شده است.

داود خدایی افزود: امسال دوازدهمین دوره همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در نخستین جمعه ماه محرم مصادف با 16 مهر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: دوخت لباس برای این همایش از ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده است.

دبیر مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان تصریح کرد: امسال 15 هزار لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی در استان زنجان دوخته شد.

وی با اشاره به اینکه هر سال در این مراسم، کودکان لباس‌های متحد‌الشکل سبزرنگ و پیشانی‌بند یا صاحب‌الزمان(عج) به تن می‌کنند، اضافه کرد: امسال کار دوخت لباس از محل کمک‌های خیرین و در 48 روز انجام شد.

داود خدایی با بیان اینکه کار بسته‌بندی لباس‌های دوخته شده از هفته گذشته آغاز شده است، افزود: سال قبل این همایش در مصلی زنجان برگزار شد که قرار است امسال این همایش در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان در حاشیه اتوبان 22 بهمن برگزار شود.

دبیر مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان با اشاره به ابنکه قرائت نذرنامه، سخنرانی، مداحی، عزاداری، گهواره‌گردانی و گهواره حضرت علی‌اصغر(ع) از برنامه‌های همایش شیرخوارگان حسینی است، خاطر نشان ساخت: آغاز ختم زیارت عاشورا 40 روز مانده به عاشورا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در خاشیه این همایش اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات