زنگ ایثار همزمان با بازگشایی مدارس در دبیرستان هدف شهرستان بافق با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۷۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، همزمان با بازگشایی مدارس و گرامی داشت هفته دفاع مقدس زنگ ایثار با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان هدف بافق نواخته شد.

در ابتدا پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی رنجبر مسئول آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین، متولیان تعلیم و تربیت و حضار ، یاد خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش آموزی را گرامی داشت.

فرماندار شهرستان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، شهدای شهرستان و دانش آموزی ؛ به مسئولین و دانش آموزان حاضر شروع سال تحصیلی را تبریک گفت.

در ادامه وی با اشاره به نقش دانش آموزان به کمک رسانی و شرکت در جبهه حق در مقابل باطل ، اظهار داشت: نقش دانش آموزان همانند دوران دفاع مقدس حائز اهمیت می باشد و باید در عرصه های مختلف زندگی سربلند و پیروز باشند.

در پایان طلائی مقدم گفت: در این چند ماه شاهد دو رویداد بزرگ در کشور خواهیم بود ، اول سرشماری نفوس و مسکن که نیازمند حضور همه اقشار مردم است و دوم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، او انتخاب افراد ولایت مدار و قانون مند را اولویت اول هر انتخاب دانست و حضور چشم گیر مردم را در این دو امر مهم خواستار شد.

سالاروند نماینده وزیر آموزش پرورش در استان یزد با قدردانی از زحمات شهرستان بافق در اجرای مراسمات اخیر ، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت ، او با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس به دو عید گذشه مهر امسال را مزین به بهار علوی دانست.

وی با اشاره به وصیتنامه یکی از شهیدان گفت بر ما واجب است که ادامه دهنده راه ایشان باشیم ، راه این شهدا چیزی جز دست به دامان اهل بیت و پایبندی به ولایت نیست. در آخر او موفقیت هرچه بیشتر شهرستان بافق را در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی خواستار شد.

در پایان جلسه زنگ ایثار به دست سالاروند با همراهی مسئولین شهرستان نواخته شد.


ارسال نظرات