استان زنجان

یادواره «شهدا آبروی محله» در ابهر برگزار شد

یادواره «شهدا آبروی محله» ویژه برادران شهید" یاور و علی معروفخانی " به همت پایگاه بسیج شهداء شناط استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۸۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، یادواره «شهدا آبروی محله» ویژه برادران شهید " یاور" و " علی معروفخانی" عصر روز جمعه 26 شهریور به همت پایگاه بسیج شهداء شناط استان زنجان برگزار شد.

شهدا آبروی انقلاب اسلامی هستند
در این مراسم "حسن منصفی"  فرمانده مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مدافعان حرم ادامه‌ دهنده راه رزمندگان در هشت سال دفاع‌ مقدس هستند، گفت: شهدا آبروی نظام و انقلاب اسلامی هستند و در برابر جانفشانی شهدا نمی‌توانیم آن‌طور که شایسته است، کاری در خور شان آنها انجام دهیم، زیرا آن‌ها  بزرگ‌ترین سرمایه زندگی خود یعنی جانشان در راه حفظ دین و کسب رضایت الهی گذشتند.
" منصفی " با تاکید بر اینکه در جبهه کنونی نیز ادامه دهنده راه رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی هستند، گفت: دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست نمی‌کشد و اگر امروز در آرامش هستیم مرهون خون شهدایی است که به عنوان مدافع حرم از گران‌بهاترین سرمایه زندگی خود در راه کسب رضایت الهی گذشته و به فیض شهادت نایل می‌شوند.
دفاع‌مقدس آزمونی الهی برای ملت ایران بود
 در این مراسم علیرضا افشار، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه دفاع‌ مقدس آزمونی الهی برای ملت ایران بود، اظهار کرد: دفاع‌ مقدس یکی از سخت‌ترین آزمون‌های الهی برای ملت ایران بود که ملت ایران با لطف خدای متعال به خوبی و سرافرازی این آزمون را پشت سر گذاشت.
وی با اشاره به اینکه دفاع‌ مقدس، جنگی تمام‌ عیار بود که یک کشور در برابر متخاصمین جهانی ایستاد، تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی جنگ نابرابر تمام عیار بود و اگر شهدا نبودند، وضعیت ایران این‌گونه درثبات و آرامش نبود و امروز حیثیت و آبروی کشور از خون شهدا است.
یادآور می‌شود در این مراسم یکی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات روزهای جنگ تحمیلی را برای حاضرین روایت کرد.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات