نشست روشنگری(انقلاب گری،اقتصادمقاومتی وسبک زندگی)باحضورفرمانده سپاه ناحیه پارس آباد، بسیجیان واقشارمختلف مردم درمسجد باب الحوائج شهرتازه کندبرگزارشد.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۰۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد، به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس نشست روشنگری(انقلاب گری،اقتصادمقاومتی وسبک زندگی)به همت فرمانده حوزه قدس ناحیه پارس آباد وبا همکاری پایگاه مقاومت طریق القدس که با حضور هیات امناء مساجد، بسیجیان واقشار مختلف مردم در محل مسجد باب الحوائج شهرتازه کند برگزار شد،فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشتند : هفته دفاع مقدس نماد خود باوری و استقامت ملت ایران است و ما وظیفه داریم این مسیر پر افتخار را ادامه دهیم.

شاهی با بیان این مطلب که در هشت سال دفاع مقدس ملت ما در مقابل همه قدرت های جهان ایستادگی کرد و تنها طرف ما حزب بعث نبود ادامه داد: ابرقدرت ها با حمایت های سیاسی نظامی رسانه ای و تبلیغاتی تمام توان خودش را به کار بست و از حزب بعث حمایت کردند تا بلکه بتوانند مانع پیروزی انقلاب اسلامی شوند.

وی اظهارداشت::ترویج هرچه بیشتر امر به معروف و نهی از منکر و پیشرفت جامعه اسلامی در گرو زندگی کردن به سبک و شیوه اسلامی بوده و باید در این مسیر نیز منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد سبک و شیوه زندگی اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت:در سبک زندگی اسلامی باید قناعت و پرهیز از اسراف که از مهمترین رکن های سبک زندگی اسلامی باشد وارد خانواده ها شود تا از این طریق به اقتصاد مقاومتی کشور کمک کنیم و همچنین شعار سال را جامعه عمل بپوشانیم.

سخنران این مراسم ،انقلابی‌گری را از شاخصه‌های مهم حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تدّین، ولایت‌مداری، استکبارستیزی، طرفداری از محرومان و مستضعفان، حل مشکلات معیشتی مردم، تلاش برای ریشه‌کن کردن فقر و فساد، دوری و اجتناب از اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی و تلاش برای آزادی فلسطین و محو رژیم صهیونیستی از جمله ویژگی‌های یک فرد انقلابی است و فرد انقلابی باید به این ارزش‌ها و رسیدن به آن‌ها اعتقاد قلبی داشته باشد.

شاهی دربخشی ازسخنان خود به بیان تحولات اساسی در سوریه و نقش این کشور در تعیین اوضاع و امنیت منطقه پرداخت و گفت:امروز ما در سوریه شاهد جان فشانی های مردانی هستیم که با عزم راسخ و قلب هایی آکنده از ایمان و عشق ائمه و ولایت حقایق تاریخ را رقم خواهند زد.

گفتنی است سرود ملی، پخش کلیپ وپذیرایی ازدیگربرنامه های این مراسم معنوی بود.

خبرنگار: محمد جنگی  
ارسال نظرات