رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرلنگه گفت: دفاع مقدس، بعنوان دفاعی ماندگار جاودانه در تاریخ خواهد ماند چرا که این جنگ نابرابر نام شهدای عزیزی را با خود به همراه دارد.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۱۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس حسین صفری امروز در بندرلنگه با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و آغاز این هفته اظهار داشت: امروز دنیا به قدرت نظام مقدس ما اذعان دارد و این قدرت امروزی ما به دست نمی‌آمد مگر با فداکاری و جانفشانی شهداء، رزمندگان و ایثارگران بسیجی و نیروهای مسلح کشور که جانانه ایستادگی کردند.

وی افزود: جنگ ما جنگیدن با دست خالی در مقابل لشکرهای تا دندان مسلح صدام بود ولی در این جنگ ورق برگشت و دست خدا به یاریمان آمد و دشمن را زمین‌گیر کردیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: قدرت ایمان بالاترین سلاح برای رزمندگان ما در زمان جنگ بود و امروز نیز با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و افزایش قدرت نظامی خود، دیگر کسی چشم طمع به کشورمان ندارد.

صفری تصریح کرد: روز به روز باید به قدرت نظامی خود بیفزاییم و گوش به فرمان ولایت باشیم تا در دام نفوذ دشمنان نیفتیم چرا که آنها هیچ‌وقت بیکار نمی‌نشینند و شیوه‌های نفوذ جدید را در پیش می‌گیرند.

وی در پایان یادآور شد: دفاع مقدس، بعنوان دفاعی ماندگار جاودانه در تاریخ خواهند ماند چرا که این جنگ نابرابر نام شهدای عزیزی را با خود به همراه دارد.

ارسال نظرات