رئیس منابع طبیعی بیله‌سوار خبر داد:

رفع تصرف 995هکتاری در اراضی ملی شهرستان بیله‌سوار

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیله‌سوار گفت: در سال زراعی و فصل حفاظت ۹۵-۹۴ در شهرستان بیله‌سوار بیش از ۹۹۵ هکتار از اراضی ملی تحت تصرف, خلع ید شده است.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۲۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، خداداد سجودی در بازدید از اراضی ملی بیله‌سوار اظهار داشت: در سال زراعی 95-94 تعداد 564 فقره پرونده تخریب و تصرف به میزان 4 هزار و 372 هکتار تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی افزود: در کنار این موارد 103 فقره مورد خلع ید اراضی ملی تصرف شده به میزان 995 هکتار توسط یگان حفاظت شهرستان انجام گرفته است و این میزان از اراضی ملی در بیله‌سوار از دست افراد سودجو و فرصت‌طلب آزادسازی شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: در این مدت 140 مورد از این پرونده‌ها در محاکم قضایی به نفع دولت رای صادر شده و از تصرف افراد حقیقی و حقوقی خارج شده است.

سجودی تصریح کرد: ماموران یگان حقاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با گشت‌های مستمر در اراضی ملی از هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی جلوگیری می‌کنند که این امر جز با همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و مردم و شوراهای اسلامی میسر و مقدور نخواهد بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیله‌سوار از تشدید برخورد با سودجویان و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت هر چه بیشتر مردم هستیم تا بتوانیم از عرصه‌های ملی و طبیعی خفاظت و صیانت کنیم.

ارسال نظرات