فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه گفت: تا زمانى که شیعه و سنى در کشور در کنار هم این‌گونه متحد و گوش به فرمان رهبری باشند این انقلاب ماندنى و ماندگار است.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۲۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندرعباس، سردار على عظمایى در مراسم یادواره شهداى اهل سنت چاه مسلم در جمع مردم و مسؤولین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: تا زمانى که شیعه و سنى در کشور در کنار هم این‌گونه متحد و گوش به فرمان رهبری باشند این انقلاب ماندگار است.

وی افزود: تا زمانى که یادواره شهدا برگزار می‌کنیم و از این فرزندان و سرو قامتان امت اسلامی یاد می‌کنیم قطعا بدانید این انقلاب ماندگار است، و دشمن از این نوع حرکات می‌ترسد.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس هستیم ما هرچه داریم از هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی عده ای داریم که دل از مادیات دنیوی بریده و آسمانی می‌اندیشیدند.

عظمایی تصریح کرد: ما 2888 روز از ایران اسلامی دفاع کردیم 218 هزارشهید و بیش از 540 هزار مجروح تقدیم انقلاب اسلامى کردیم و همچنان محکمتر از گذشته در صحنه هستیم و این ایستادگی در برابر ظلم و استکبار ادامه دارد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهداى اهل سنت روستاى چاه مسلم، ( شهید طالبى و شهید شجاعى ) و هم‌رزمان شهید طالبى تقدیر به عمل آمد و همچنین از رزمندگان بسیجى و یکی از آزادگان این روستا نیز با اهداى لوح تقدیر شد.


ارسال نظرات