خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

ولایت فقیه بزرگترین میراث امام خمینی (ره) است

بزرگترین میراث امام (ره) را ولایت فقیه است و با پیروی از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا می‌توان در مسیر سعادت و کمال گام برداشت.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۳۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امام جمعه فردوس در یادواره شهید طلبه پاسدار علی برات امینی در روستای خانکوک شهرستان فردوس با اشاره به اینکه امروز همه جهان، ایران اسلامی را به ایثار و شهادت می‌شناسند، گفت: با برگزاری یادواره‎های شهدا یاد و خاطره بزرگ‌مردان دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان زنده نگه داشته می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی، بزرگترین میراث امام (ره) را ولایت فقیه دانست و یادآور شد: با پیروی از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا می‌توان در مسیر سعادت و کمال گام برداشت .

جنگ نرم دشمن نیاز به دفاع و ایستادگی دارد
 
حجت‌الاسلام و المسلمین حسین عرب اظهار داشت: باید برای ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی در جامعه و به ویژه نسل جوان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز با جنگ دیروز متفاوت است،افزود: دیروز دشمن با تفنگ و خمپاره روبه‌روی ما ایستاده بود ولی امروز اگر لحظه‌ای غفلت کنیم دشمن را نمی‌بینیم.

امام جمعه آیسک تصریح کرد: واژه دفاع تنها متعلق به جنگ سخت نیست بلکه جنگ نرم نیز نیاز به دفاع و ایستادگی دارد.

عرب یادآور شد: اگر بخواهیم جامعه به سعادتمندی و کمال دست یابد باید به سیره و تفکر شهدا برگردیم.

وی گفت: در جامعه‌ای که آمریکا، استکبار، صهیونیست و وهابیت خبیث علیه ایران اسلامی دست در دست هم گذاشته‌اند به انسان‌های باوجودی مانند شهدا نیاز داریم.

امام جمعه آیسک افزود: امروز برای دفاع در عرصه جنگ نرم نیز باید به روحیه دوران دفاع مقدس برگردیم و با تکیه بر خدا، ارتباط با اهل بیت(ع) و قناعت در مسیر شهدا حرکت کنیم.

گفتنی است ؛ شهید طلبه پاسدار علی برات امینی متولد 1338 از اهالی روستای خانکوک شهرستان فردوس است که در پانزدهم تیرماه سال 1362 در عملیات "والفجر 4" به شهادت رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها