ویزیت رایگان 300 نفر از مردم سیریک با همکاری گروه جهادی دانشگاه شهید رجایی تهران

همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم به ویژه روستاها، 300 نفر از مردم شهر بندر کوهستک شهرستان سیریک به صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۵۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندرعباس؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت : این طرح با همکاری گروه جهادی دانشگاه شهید رجایی تهران و بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در این شهرستان اجرا شد .
سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود : این طرح پنج روزه با هدف محرومیت زدایی و ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در این منطقه برگزار شد .
وی تصریح کرد: ارزش داروها و خدمات ارایه شده در این طرح افزون بر یکصد میلیون ریال بود که در بخش های دندانپزشکی، عمومی و داخلی صورت گرفته و در قبال ویزیت و داروهای ارایه شده، وجهی از بیماران دریافت نشد.
سرهنگ پاسدار اسلامی خاطرنشان کرد: طرح ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی به مناسبت های مختلف نظیر هفته سلامت، دفاع مقدس، بسیج، دهه فجر و سالروز آزادسازی خرمشهر در اقصی نقاط هرمزگان از جمله سیریک اجرا می شود و اگر بیماری بنا به تشخیص پزشک معالج به عمل جراحی یا پیگیری درمان نیاز داشته باشد، ادامه درمان او نیز به صورت رایگان انجام می گیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک ضمن تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی برای اقشار مختلف مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان است تا ضمن بازخوانی مقطع حساس جنگ تحمیلی هشت ساله، از مکتب شهیدان معزز و جانبازان بزرگوار، درس های الهام بخشی برای آینده کشور بیاموزند.
در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم، طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.
جنگ تحمیلی به مدت هشت سال طول کشید که طی آن بیش از 188 هزار نفر از مردم ایران شهید شدند؛ به مناسبت بزرگداشت مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام 31 شهریور تا 6 مهر هر سال به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهر بندر کوهستک با جمعیت سه هزار نفری مرکز بخش بمانی شهرستان سیریک است.
شهرستان سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
ارسال نظرات