همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای خواهران با محوریت شهید مکه شهید رقیه رضایی در خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۶۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای خواهران با محوریت شهیده رقیه رضایی از شهدای مکه در خلخال با حضور بسیجیان و پایوران سپاه خلخال در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله عابدی در سخنانی در تشریح اهداف انقلاب اسلامی ودفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رویکرد دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی تغییر یافته ولی همچنان ما با بصیرت و دشمن شناسی که تنها راه مقابله با فتنه و رویکرد جدید دشمنان است با آنها مقابله خواهیم کرد.

عابدی عالیترین درجه تعید وبندگی را شهادت عنوان و گفت: همین روحیه شهادت طلبی ملت ایران است که دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: دیده می شود که دشمن بعضی از فضاها را در سایت ها وماهواره ها در جهت آسیب زدن به فرهنگ و معنویت کشور را به کار گرفته ولی راهیان نور ها، یادواره شهدا ها و تجلی قدرت بسیج در بین مردم عرصه را بر دشمنان تنگ کرده است.

عابدی گفت: نیاز امروز جامعه نیاز به حرکت جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است که فرموده رهبر است و باید در تمام حوزه ها این حرکت و عمل دیده شود.

حجت الاسلام عابدی گفت: بدعهدی آمریکا به ملت ایران ثابت شده و نباید تغییر رویکرد دشمنی استکبار که همراه جریان نفوذ به کشور است نادیده گرفت و باید با چشمانی باز ، دشمن شناس درصدد مقابله با دشمن بر آمد.

عابدی به بی لیاقتی دوباره آل سعود و خائن الحرمینی آل سعود در میزبانی از حجاج اشاره و گفت: در سال گذشته به دلیل عدم میزبانی شایسته از حجاج تعداد زیادی از حجاج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که می طلبد مسئولین کشورهای اسلامی پیگیر این قضیه باشند.

مداحی و پخش کلیپ شهدا از دیگر برنامه های این یادواره فرهنگی خواهران در خلخال بود.

.

ارسال نظرات