افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس” شبی خون تا شبیخون” در کیش

نمایشگاه ” شبی خون تا شبیخون” در راستای نمایش ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس با حضور مسئولان در فرهنگسرای سنایی کیش گشایش یافت.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۸۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندرعباس؛ نمایشگاه ” شبی خون تا شبیخون” شامگاه چهارشنبه و همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای سنایی کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، مدیران و معاونان سازمان و محمد علی وکیلی نماینده مجلس و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای نظامی وانتظامی، بسیج، رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اصحاب رسانه افتتاح شد.

این نمایشگاه با نمایش تصاویری از شهدای دفاع مقدس، تجهیزات ابزارآلات جنگی، نمونه ای سنگرهای رزمندگان، میادین مین و انواع مین های جنگی، تانک های ضد نفر، نقشه های مناطق عملیاتی، و مزار گل های شهید گمنام به صورت نمادین، تصاویری از فرماندهان شهید و شهدای غواض، چگونگی اجرای برخی از عملیات ایستادگی و مقاومت رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را به تصویر کشیده است.

ارائه محصولات فرهنگی، لوح های فشرده، کتاب هایی از خاطرات دفاع مقدس ، کارگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس ، هشدارهای پلیس فتا، آشناسازی جوانان و نسل هایی که در جنگ حضور نداشتند با برخی از ادوات و تجهیزات جنگی، ماکت های عملیات و مناطق جنگی و اجرای نمایش درمحوطه خارجی نمایشگاه از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

نمایشگاه فرهنگی” شبی خون تا شبیخون” به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و سپاه کیش و پدافند هوایی کیش در فرهنگسرایی سنایی از ۳۱ تا ۷ مهر در دو نوبت صبح و عصر آماده پذیرایی از علاقمندان به آثار و یادمان های ۸ سال دفاع مقدس است.

۳۱ شهریور تا ۶ مهر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار