خبرهای داغ:

یادواره شهدای حبیب آباد برخوار در آستان منور امامزاده عبدالمؤمن این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مؤمنی در این یادواره تصریح کرد: تقاضای ما از رئیس جمهور این است که خط خود را از خط عناصر فتنه جدا کند و در ایام انتخابات به دنبال حق باشد چون مردم به او اعتماد کرده اند و از او می خواهند که عزت نظام را به دست آورد.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۸۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای حبیب آباد برخوار در آستان منور امامزاده عبدالمؤمن این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی در جمع مردم شهیدپرور حبیب آباد اظهار کرد: شهدا مجاهد بالله بودند و کسانی بودند که هم در جهاد اکبر هم در جهاد اصغر و هم در جهاد کبیر (نپذیرفتن دشمن) موفق بوده و اهل تهجد و انس با قرآن بودند.
این استاد حوزه در بیان خصوصیات منحصر به فرد شهدا به نقل از پدر شهید علی قیصری گفت: زمانی که قرار بود پسر من را جراحی کنند اما امکان بیهوشی و سرَ کردن موضعی نبود، پسرم به پزشکان گفت شما کار خودتان را بکنید من هم کار خودم را می کنم فقط یک پرده مقابل صورت من بیندازید تا من عمل را نبینم و به محض اینکه تیغ جراحی را دید گفت: یسبح لله ما فی السماوات و ما فی الارض الملک القدوس … و با قرآن درد جسمش را آرام می کرد.
وی افزود: شهدا اینانند، کسانی هستند که بنده خدا بودند و خودشان را نمی دیدند؛ همانطور که شهید رجائی این گونه بود و در سلولی بود که جز یکلیوان آب پلاستیکی، یک کاسه، یک موکت و یک پتو امکانات دیگری نداشت و در آن تاریکی مطلق سلولی که حتی یک لامپ هم نداشت اما اذعان داشت که روزهای اول با شکنجه، درد می کشیدم اما در روزهای دیگر قرآن می خواندم و ذکر اهل بیت می گفتم و دیگر دردی را احساس نمی کردم، این بود سیره عبادی شهید رجائی.
این استاد دانشگاه در توضیح سیره سیاسی شهدا، طبق اظهارات حجت الاسلام ماندگاری در این خصوص، گفت: ۳۰۰ درصد شهدا در وصیت نامه شان به ما سفارش کرده اند که ما رفتیم، اما جان شما و جان ولایت؛ و از آن جایی که برخی از آن ها بیش از یک مرتبه به این مورد سفارش کرده اند، ۳۰۰ درصد برای آن آمده است.
مؤمنی ادامه داد: باید تفکر کنیم شهدا بالاخص شهدای مدافع حرم از ما چه می خواهند؟ شهدا در ابتدا دل از وابستگی هایشان کندند، ما باید چکار کنیم؟ چه کسی می خواهد جواب فرزندان شهدا را بدهد؟! مسوولان بی کفایتی که از خودشان ضعف نشان می دهند و اذعان دارند که ما نمی توانیم جلوی ابرقدرت ها بایستیم؟! چرا نمی توانند؟ مگر اوایل انقلاب ما چه امکاناتی داشتیم برای مقابله با دشمنان که امروز مسئولان ما آن ها را ندارند؟!
این کارشناس مذهبی اضافه کرد: شهدا به ما می گویند که هر چیزی که امام می گوید را گوش بدهید، امام چه می گوید؟ امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ گفتند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به شما وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: برخی به انقلاب خدمت کردند اما الان خائن هستند اما معیار، حرف حضرت امام است که فرمودند: معیار من زمان حال است؛ بنا بر این موسوی و کروبی خیانت کردند و حکم آن ها که خیانت به نظام و انقلاب کردند اعدام است اما مقام معظم رهبری لطف کردند و دستور دادند که آن ها در خانه هایشان زندانی بشوند.

مؤمنی گفت: چرا روحانی با وجود اسنادی که در دست دارد، در مقابل این افراد سکوت کرد؟ و ما به رئیس جمهور این سخن را می گوییم که ما به شما رای دادیم و به شما اعتماد کردیم اما چرا باید عملکرد شما چنین باشد که شبکه های ضد انقلاب اعلام کنند به محض اینکه رهبر ایران سخنی می گوید رئیس جمهور ایران بر خلاف آن صحبت می کند؟
این مسئول خطاب به دولتمردان، اظهار کرد: آیا دغدغه شما در نظام اسلامی کنسرت است؟! آیا ما دغدغه دیگری نداریم در حالی که آمار دقیق از تعداد معتادان، بیکاری، زنان مطلقه و… داریم آن وقت دغدغه برخی شده است کنسرت! مسوولان این موضوع را بفهمند که در مقابل رهبری کسی نمی تواند بایستد.

وی ادامه داد: چرا حمق بر مخ برخی ها حاکم شده است در صورتی که واضح و مبرهن است که همه نعمات ما از وجود ولایت فقیه است؛ چراکه کشور عراق با داشتن دولت، مجلس و نخست وزیر تا کنون متزلزل است چون ولایت فقیه ندارد.
مؤمنی تصریح کرد: تقاضای ما از رئیس جمهور این است که خط خود را از خط عناصر فتنه جدا کند و در ایام انتخابات به دنبال حق باشد چون مردم به او اعتماد کرده اند و از او می خواهند که عزت نظام را به دست آورد.

این استاد حوزه عنوان کرد: بعد از برجام، مجددا ایران را تحریم کردند، تحریم ها را تشدید کردند؛ پس کجاست برجام؟! فقط بدانید که ما می فهمیم، یک بار جام زهر را به امام دادند بس است، نگذارید به حضرت آقا هم جام زهر را بدهند.


ارسال نظرات